ویندوز ۱۱ به طور رسمی در ۱۳ مهرماه عرضه خواهد شد

بالاخره مایکروسافت زمان دقیق عرضه ویندوز ۱۱ را مشخص کرد. به گفته این شرکت ویندوز ۱۱ در ۵ اکتبر به صورت یک آپدیت رایگان برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. از این پس کلیه سیستمهای جدید نیز با ویندوز ۱۱ عرضه می شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپدیت […]

بالاخره مایکروسافت زمان دقیق عرضه ویندوز ۱۱ را مشخص کرد. به گفته این شرکت ویندوز ۱۱ در ۵ اکتبر به صورت یک آپدیت رایگان برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. از این پس کلیه سیستمهای جدید نیز با ویندوز ۱۱ عرضه می شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپدیت رایگان ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۳ مهر آغاز میشود و پیشرفت آن نیز به صورت مرحله ای خواهد بود. ابتدا تنها دستگاه های جدید این آپدیت را دریافت می‌کنند و در هفته‌ها و ماه‌های بعد نیز دیگر کاربران می توانند از این ویندوز استفاده کنند.

به گفته مدیر بازاریابی ویندوز در شرکت مایکروسافت با توجه به تجارب کسب شده از ویندوز ۱۰ این شرکت تلاش خواهد کرد تا بهترین تجربه را برای کاربران ارائه کند. به طوری که تمامی دستگاه های واجد شرایط می توانند تا اواسط ۲02۲ این ویندوز را دریافت کنند.

کلیه کاربرانی که هم اکنون از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند برای دریافت ویندوز ۱۱ می توانند از Windows Update زمان‌دقیق در دسترس بودن را مطلع شوند. همچنین برای این امکان سازگاری سیستم با ویندوز 11 می توان از اپ های PC Health Check یا Windows Update استفاده کرد.

به گفته مایکروسافت با وجود عرضه عمومی ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۳ مهر کلیه قابلیت های آن برای همه در دسترس نخواهد بود. همچنین این شرکت اضافه کرد در ۱۳ مهر کاربران امکان استفاده از ابزارهای اندرویدی در ویندوز ۱۱ را نخواهند داشت. به نظر می رسد چنین ویژگی ای در سال ۲۰۲۲ برای کاربران در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال