درآمد توسعه‌دهندگان ویندوزفون دوبرابر توسعه‌دهندگان اندرویدی است

طبق گزارش جدیدی که InMobi از نتیجه‌ی تحقیقات انجام شده در مراسم State of Mobile App Developers 2016 انجام داده، اطلاعات بسیار جالبی در مورد درآمد توسعه‌دهندگان در دست قرار گرفته که بدون شک می‌تواند بسیار جذاب باشد. اینطور که در این گزارش مشخص شده، درآمد توسعه‌دهندگان پلتفرم ویندوزفون دو برابر درآمد توسعه‌دهندگان اندرویدی بوده و […]

طبق گزارش جدیدی که InMobi از نتیجه‌ی تحقیقات انجام شده در مراسم State of Mobile App Developers 2016 انجام داده، اطلاعات بسیار جالبی در مورد درآمد توسعه‌دهندگان در دست قرار گرفته که بدون شک می‌تواند بسیار جذاب باشد. اینطور که در این گزارش مشخص شده، درآمد توسعه‌دهندگان پلتفرم ویندوزفون دو برابر درآمد توسعه‌دهندگان اندرویدی بوده و حتی درآمد آنها حدود 50 درصد نیز بیشتر از توسعه‌دهندگان پلتفرم iOS می‌باشد.

در مورد افرادی که در این مراسم حضور داشته و اطلاعات مربوطه را پر کرده‌اند نیز 86 درصد از آنها از توسعه‌دهندکان اندروید، 56 درصد از توسعه‌دهندگان iOS و تنها 21 درصد از آنها از توسعه‌دهندگان ویندوزفون بوده‌اند. در مورد میانگین درآمدی که این افراد دارند نیز باید بگوییم که درآمد توسعه‌دهندگان ویندوزفون در یک ماه به صورت میانگین برابر با 11400 دلار می‌باشد و در این در حالیست که درآمد توسعه‌دهندگان اندروید تنها 4900 وتوسعه‌دهندگان iOS نیز میانگین درآمد 8100 دلار را دارند. همینطور باید اشاره داشته باشیم که تنها 45 درصد از توسعه‌دهندگان پلتفرم اندروید به درامدی که توسعه‌دهندگان پلتفرم ویندوزفون دارند، می‌رسند که البته این میزان در مورد توسعه‌دهندگان iOS در حدود 53 درصد اعلام شده است.

Average-Windows-Phone-developer-makes-twice-as-much-as-the-average-Android-developer

وب‌سایت InMobi در مورد این عدم توازن درآمد، کمتر بودن تعداد توسعه‌دهندگان و نرم‌افزارها در پلتفرم ویندوزفون را دلیل اصلی اعلام کرده است. همین موضوع می‌تواند به توسعه‌دهندگان این پلتفرم کمک بسزایی در توسعه‌ی بهتر و بیشتر اپلیکیشن‌های مختلف نموده و باعث شود تا نرم‌افزارهایی توسعه داده شده‌ی آنها، در فروشگاه مایکروسافت بیشتر و بهتر دیده شوند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که توسعه‌دهندگان ویندوزفون نسبت به آینده‌ی تجارت خود خوش‌بین بوده و 28 درصد از آنها از بهتر شدن جایگاه این پلتفرم و بیشتر شدن فرصت‌ها برای آن خبر داده در حالی که 16 درصد آنها معتقد هستند که پلتفرم ویندوزفون نمی‌تواند آینده‌ی خوبی داشته باشد. در مورد توسعه‌دهندگان پلتفرم اندروید البته کمی قضیه متفاوت است و 75 درصد از آنها از آینده‌ی خوب و روشنی که پیش روی این سیستم‌عامل قرار دارد خبر داده و تنها 19 درصد از آنها در مورد آینده خوش‌بین نیستند. در مورد توسعه‌دهندگان iOS نیز 61 درصد نسبت به آینده امیدوار و 25 درصد از این افراد وضعیت خوبی را پیش روی iOS نمی‌بینند.

در ادامه می‌توانید نمودار مربوط به این اطلاعات و میزان رضایت‌مندی توسعه‌دهندگان را مشاهده نمایید:

75-of-Android-developers-are-bullish-about-the-platform-over-the-next-three-years

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال