ماه جاری منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی سوم ویندوز سرور 2016 باشید

همگام با عرضه‌ی پیش‌نمایش فنی ویندوز 10 توسط مایکروسافت، این شرکت قصد دارد تا نسخه‌ی سوم از پیش‌نمایش فنی ویندوز سرور جدید را که قرار است در سال 2016 در اختیار کاربران قرار بگیرد، عرضه نماید. دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی Windows Server 2016، ماه آوریل بود که در اختیار علاقه‌مندان و با نام Technical Preview 2 […]

همگام با عرضه‌ی پیش‌نمایش فنی ویندوز 10 توسط مایکروسافت، این شرکت قصد دارد تا نسخه‌ی سوم از پیش‌نمایش فنی ویندوز سرور جدید را که قرار است در سال 2016 در اختیار کاربران قرار بگیرد، عرضه نماید. دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی Windows Server 2016، ماه آوریل بود که در اختیار علاقه‌مندان و با نام Technical Preview 2 قرار گرفت و در آن، مشکلات عمده‌ی این سیستم‌عامل تحت شبکه، برطرف شده بود. حالا آقای Gabe Aul نیز به صورت رسمی از عرضه‌ی نسخه‌ی سوم این پیش‌نمایش، خبر داده است.

البته آقای Gabe، اطلاعات مشخصی در مورد Technical Preview 3 را در اختیارمان قرار نداده اما انتظار می‌رود که در این نسخه، شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات و همچنین تغییرات زیادی در Windows Server 2016 باشیم. همچنین به نظر می‌رسد که شماره‌ی ساخت این نسخه، بالاتر از 10240 باشد و اگر اینگونه باشد، باید با طیف وسیعی از بهینه‌سازی‌ها همراه باشیم.

هر چند هنوز اطلاعات مشخصی در مورد این نسخه‌ی فنی نیست، اما بسیاری از افرادی که با سرورهای مجازی سر و کار دارند، مایلند بیشتر با Windows Server 2016 آشنا شوند چرا که ویژگی‌های نهفته در این سیستم‌عامل، برای آنها اهمیت زیادی دارد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از افرادی هستید که از سرورهای مجازی استفاده می‌کنند؟ چه انتظاراتی از مایکروسافت و نسخه‌ی جدید Windows Server دارید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال