ویندوز استور در ویندوز 10 به مایکروسافت استور تغییر نام پیدا می‎کند

مایکروسافت روز گذشته در مراسم Microsoft Education خود اخبار زیادی برای طرفداران خود آماده کرده بود. موردی که این شرکت در رابطه با آن صحبت نکرد نام جدید ویندوز استور در ویندوز 10 بود. گزارش جدیدی اشاره می‎کند که این شرکت به زودی ویندوز استور را در ویندوز 10 به مایکروسافت استور تغییر نام می‎دهد. […]

مایکروسافت روز گذشته در مراسم Microsoft Education خود اخبار زیادی برای طرفداران خود آماده کرده بود. موردی که این شرکت در رابطه با آن صحبت نکرد نام جدید ویندوز استور در ویندوز 10 بود. گزارش جدیدی اشاره می‎کند که این شرکت به زودی ویندوز استور را در ویندوز 10 به مایکروسافت استور تغییر نام می‎دهد.

مایکروسافت در این مراسم Windows 10 S را معرفی کرد. نسخه‎ی جدیدی از ویندوز 10 که هدف حوزه‎ی آموزش و تعلیم است. این شرکت هم‎چنین سرفیس لپ‎تاپ را معرفی کرد که اولین دستگاه مجهز به Windows 10 S از همان ابتدا خواهد بود. لپ‎تاپی با مشخصات سخت‎‎افزاری عالی که قیمت آن از 999 دلار شروع می‎شود.

خبر مربوط به تصمیم مایکروسافت مبنی بر تغییر نام ویندوز استور به مایکروسافت استور براساس سندی است که اخیرا برای ویندوز استور برای محصولات تجاری و آموزشی، به‎روزرسانی شده است. در این اسناد نام ویندوز استور با مایکروسافت استور جایگزین شده است. این نام در چندین مکان به کار گرفته شده که نشان می‎دهد نمی‎تواند غلط چاپی باشد.

در این سند آورده شده است “به مایکروسافت استور برای محصولات تجاری و تعلیمی خوش آمدید! شما می‎توانید از مایکروسافت استور به منظور پیدا کردن، تهیه، توزیع و مدیریت اپلیکیشن‎های مورد نیاز برای سازمان یا مدرسه‎ی خود استفاده کنید.”

مشتریان این دست از محصولات مایکروسافت یقینا با این تغییر روبرو شده‎اند اما جای شگفتی نخواهد داشت اگر آن‎ها در آینده‎ای نزدیک تصمیم به اتخاذ آن برای تمامی کاربران ویندوز 10 بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال