مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز ویستا در ماه آینده پایان می‌دهد

ویندوز ویستا را بدون شک می‌توان یکی از جنجالی‌ترین نسخه‌های ویندوز مایکروسافت دانست چرا که طراحی و عملکرد این نسخه از سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت هرگز در حد و اندازه‌های ویندوز نبود و با انتقادات زیادی رو‌به‌رو شد. از آن‌جایی که ویستا، نسخه‌ای جدید از سیستم‌عامل ویندوز به حساب می‌آید مایکروسافت مجبور به پشتیبانی از آن […]

ویندوز ویستا را بدون شک می‌توان یکی از جنجالی‌ترین نسخه‌های ویندوز مایکروسافت دانست چرا که طراحی و عملکرد این نسخه از سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت هرگز در حد و اندازه‌های ویندوز نبود و با انتقادات زیادی رو‌به‌رو شد. از آن‌جایی که ویستا، نسخه‌ای جدید از سیستم‌عامل ویندوز به حساب می‌آید مایکروسافت مجبور به پشتیبانی از آن بود و حالا به نظر می‌رسد که در نهایت، پشتیبانی از این نسخه‌ی ویندوز نیز به‌زودی به پایان می‌رسد. مایکروسافت طی انتشار خبری تأیید کرد که به زودی به پشتیبانی از ویندوز ویستا پایان می‌دهد.

مایکروسافت در خبری که منتشر کرده اعلام کرد که آن‌ها بیش از یک دهه از ویندوز ویستا پشتیبانی کردند و حالا وقت آن رسیده تا به پشتیبانی از آن پایان دهند و منابع خود را برای استفاده از تکنولوژی‌های و نرم‌افزارهای به‌روزتر که قطعاً ویندوز 10 یکی از این نرم‌افزارها خواهد بود قرار دهند.

عدم پشتیبانی از ویندوز ویستا بدین معنا نخواهد بود که سیستم‌هایی که این نسخه از ویندوز را اجرا می‌کنند از کار می‌افتند بلکه این سیستم‌ها به حملات و ویروس‌های منتشر شده آسیب‌پذیرتر خواهند بود چراکه مایکروسافت دیگر به‌روزرسانی امنیتی را برای این نسخه از ویندوز منتشر نخواهد کرد.

مایکروسافت از کسانی که همچنان از ویندوز ویستا استفاده می‌کنند درخواست کرده که سیستم خود را به نسخه‌های به‌روزتر ویندوز آپدیت کنند. به گفته‌ی مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ویستا در تاریخ 22 فروردین‌ماه به اتمام می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال