مایکروسافت پشتیبانی از حسگر اثرانگشت را به ویندوز 10 موبایل خواهد آورد

شرکت مایکروسافت قرار است قابلیت پشتیبانی از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت را بر روی نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز 10 قرار دهد. این شرکت قصد دارد این موضوع را در برنامه Anniversary Update ویندوز 10 ( پروژه به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10) که قرار است درتیرماه عملی شود، بگنجاند. لازم به ذکر است که ویندوز 10 […]

شرکت مایکروسافت قرار است قابلیت پشتیبانی از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت را بر روی نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز 10 قرار دهد. این شرکت قصد دارد این موضوع را در برنامه Anniversary Update ویندوز 10 ( پروژه به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10) که قرار است درتیرماه عملی شود، بگنجاند.

لازم به ذکر است که ویندوز 10 هم اینک از قابلیتی به نام Windows Hello برخوردار است که از قابلیت تشخیص چهره کاربر به منظور گشودن قفل دستگاه‌ها استفاده می‌کند. اما متاسفانه این سرویس هم اکنون فاقد سیستم تشخیص دهنده اثر انگشت است. اولین دستگاهی که از این قابلیت جدید استفاده خواهد کرد، Elite x3 شرکت اچ‌پی خواهد بود. البته مسلما در آینده نزدیک دستگاه‌های بسیار زیادی مجهز به این سیستم عامل از این ویژگی جدید برخوردار خواهند شد.

در پروژه Windows 10 Anniversary Update انتظار می‌رود از قابلیت‌های دیگری برای این سستم عامل رونمایی گردد. قابلیت‌هایی همچون Windows Ink (به منظور یادداشت‌برداری بر روی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف با استفاده از جوهر دیجیتالی)، Cortana هوشمندتر، برنامه‌های UWP بهینه‌سازی شده و همچنین ویژگی‌های دیگری همچون استفاده از چندین واحد گرافیکی به صورت همزمان و یا قابلیت غیرفعال‌سازی V-sync از جمله این موارد خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال