برنده چالش کوچک سازی محموله های فضایی ناسا انتخاب شد

ناسا اعلام کرد ممکن است در ماموریت های آینده محموله ها به طور مینیاتوری کوچک سازی شوند. به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Space، چالش عمومی ناسا توسط آزمایشگاه پیش‌رانش جت طراحی و نام آن” عزیزان، من محموله ناسا را کوچک کردم” گذاشته شد. در این چالش کلیه افراد شرکت […]

ناسا اعلام کرد ممکن است در ماموریت های آینده محموله ها به طور مینیاتوری کوچک سازی شوند.

به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Space، چالش عمومی ناسا توسط آزمایشگاه پیش‌رانش جت طراحی و نام آن” عزیزان، من محموله ناسا را کوچک کردم” گذاشته شد. در این چالش کلیه افراد شرکت کننده باید ابزاری را طراحی میکردند که از طریق آن بتوان محموله‌های ارسالی برای ماموریت های آینده به ماه را کوچک کرد.

تکنسین آزمایشگاه پیش‌رانش جت در مورد این چالش می گوید: مردم ایده های بسیاری را برای چالش ارسال کردند که برخی از آنها منحصر به فرد بودند. همچنین این طرح ها می‌توانند به ناسا کمک کنند تا در مورد حضور انسان در ماه از ایده های جدید استفاده کند. این چالش با هدف هرچه کوچکتر کردن محموله های ارسالی به ماه انجام شده است.

ارسال محموله های سنگین و بزرگ می‌تواند هزینه‌های زیادی در بر داشته باشد. همچنین محموله های کوچک می‌توانند با پلتفرم های کوچکتر کار کنند که هزینه ساخت و راه اندازی آنها کمتر است. یکی از شرایط حضور در این چالش ساخت ابزاری برای طراحی محموله هایی در اندازه یک قالب صابون است.

ناسا اعلام کرده است برنده جالب تیم تحقیقاتی از شرکت فن آوری های فضایی پولی از کشور مجارستان است که با گروه “پتانسیل منابع قمری” در این چالش شرکت کرده بود. همچنین تیم برنده ۳۰ هزار دلار برای ساخت ابزار نقشه برداری از هیدروژن ماه توسط یک کاوشگر کوچک دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال