فرودگاه بین المللی شهر وینستون ایالات متحده به دستگاه خودپرداز بیت‌کوین مجهز شد

فرودگاه بین‌المللی در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده با قرار دادن چند دستگاه خودپرداز رمز ارز گامی دیگر در جهت پذیرش صنعت ارزهای دیجیتال برداشته است. در این خودپرداز امکان تراکنش با ۴۰ رمز ارز را ارائه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون نصب کیوسک رمز ارز با میزبانی دولت […]

فرودگاه بین‌المللی در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده با قرار دادن چند دستگاه خودپرداز رمز ارز گامی دیگر در جهت پذیرش صنعت ارزهای دیجیتال برداشته است. در این خودپرداز امکان تراکنش با ۴۰ رمز ارز را ارائه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون نصب کیوسک رمز ارز با میزبانی دولت در فرودگاه بین المللی وینستون انجام شده و می توان تراکنش مورد نیاز را با ۴۰ رمز ارز فراهم کند. از رمز ارز های پشتیبانی شده توسط این کیوسک می توان به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو اشاره کرد. برای راه اندازی این کیوسک ها با سرویس رمزنگاری Coin Cloud و ماشین‌های رمز ارز (DCM)  همکاری شده است.

 این دستگاه علاوه بر قابلیت خودپرداز بودن می تواند پول نقد را نیز به ۴۰ رمز ارز دیگر تبدیل کند. در حالی که دستگاه‌های خودپرداز قدیمی بیت کوین چنین قابلیتی نداشتند. هرکول کامینگز ، مدیر مالی شهر ویلستون در مصاحبه ای اعلام کرد: این اقدام اولین مورد از نصب خودپرداز رمز ارز محسوب می شود و احتمالاً در آینده حجم پرداخت های رمزنگاری شده بیشتر خواهد شد. پس از استقبال زیاد از این خودپرداز یک دستگاه دیگر از ماشین های رمز ارز (DCM)  در تالار اصلی شهر نیز قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ مدیریتی روی تراکنش‌ها انجام نمی گیرد و تنها شرکت Coin Cloud به عنوان اپراتور این دستگاهها وظیفه مدیریت تراکنش های انجام شده را بر عهده دارد. هدف از استفاده از این دستگاه نیز پذیرش آن به عنوان یک دارایی در حال رشد توسط مردم عنوان شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال