شارژ بی سیم تلفن همراه به کمک میز هوشمند

کاربران تلفن همراه میتوانند با کمک میز هوشمند با فناوری شارژ بی‌سیم Qi گوشی های خود را شارژ کنند. این میز با گذاشتن گوشی همراه و یا هر وسیله ای نظیر تبلت روی آن کار شارژ را بصورت بی سیم آغاز میکند. علاوه بر فناوری شارژ بی سیم، چند پورت USB نیز در این میز […]

کاربران تلفن همراه میتوانند با کمک میز هوشمند با فناوری شارژ بی‌سیم Qi گوشی های خود را شارژ کنند. این میز با گذاشتن گوشی همراه و یا هر وسیله ای نظیر تبلت روی آن کار شارژ را بصورت بی سیم آغاز میکند. علاوه بر فناوری شارژ بی سیم، چند پورت USB نیز در این میز تعبیه شده و با اتصال به پریز برق میتواند وسیله های دیگر را نیز با کمک پورت USB شارژ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، میز هوشمند Brightech Owen علاوه بر تکنولوژی شارژ بی سیم میتواند با کمک لامپ ال‌ای‌دی 9.5 واتی خود محیط خانه را به مدت 20 هزار ساعت روشن کند. بدین ترتیب این لامپ با استفاده 3 ساعته در روز عمری بیست ساله خواهد داشت. این لامپ هیچ گرمایی تولید نمیکند و با یک نور با کیفیت محیط را روشن میکند.

این میز برای روشن و خاموش کردن لامپ از دستیار صوتی الکسا فرمانپذیری دارد و بدین ترتیب میتوان با فرمان صوتی محیط خانه را روشن و یا خاموش کرد. کاربران تنها با گفتن جمله الکسا چراغ را روشن کن میتوانند چراغ این میز هوشمند را روشن کرده و از شارژ بی سیم آن استفاده کنند. قیمت این میز در سایت آمازون 90 دلار اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال