قابلیت شارژ بی‎سیم استاندارد نسل‎های بعدی آیفون خواهد بود

بهمن‎ماه، گزارش دادیم که اپل به کنسرسیوم شارژ بی‎سیم پیوسته است، اجتماعی از شرکت‎هایی که از فناوری Qi برای اهداف شارژ بی‎سیم خود استفاده می‎کنند. از سوی دیگر، تحلیل‎گران بازار هم‎چنین پیش‎بینی می‎کنند که در برخی از دستگاه‎های در پیش روی اپل قابلیت شارژ بدون نیاز به کابل به کار گرفته می‎شود. البته، محوریت تمامی […]

بهمن‎ماه، گزارش دادیم که اپل به کنسرسیوم شارژ بی‎سیم پیوسته است، اجتماعی از شرکت‎هایی که از فناوری Qi برای اهداف شارژ بی‎سیم خود استفاده می‎کنند. از سوی دیگر، تحلیل‎گران بازار هم‎چنین پیش‎بینی می‎کنند که در برخی از دستگاه‎های در پیش روی اپل قابلیت شارژ بدون نیاز به کابل به کار گرفته می‎شود. البته، محوریت تمامی این صحبت‎ها گوشی آیفون 8 به شمار می‎رود که ممکن است مجهز به این قابلیت بوده یا حتی نشود و صحبت حول این قضیه داغ است. مدیرعامل شرکت Powermat آقای Elad Dubzinski، اخیرا طی صحبتی، با آن‎که موضوع چیز دیگری بوده است، گفت که فناوری شارژ بی‎سیم در نسل بعدی آیفون به یک “قابلیت استاندارد” تبدیل می‎شود و در همین خصوص از خبری که اخیرا توسط اپل منتشر شده نقل قول کرد.

گرچه، ما به یاد نمی‎آوریم اپل اظهارنظر رسمی در رابطه با این قضیه کرده باشد تا اطمینان به گفته‎ی Dubzinki بسیار سخت شود. Powermat یکی از شرکت‎های پیش‎گام در حوزه‎ی فناوری شارژ بی‎سیم است و طرح‎های گسترده‎ای برای شارژ در محیط‎های عمومی دارد با هدف این‎که افراد بیشتری در معرض این فناوری قرار گیرند. با این‎حال، ما هیچ شایعه‎ای در خصوص همکاری بین این شرکت و اپل نشنیده‎ایم یعنی Dubzinski بعید است که اطلاعات زیادی در خصوص نسل بعدی آیفون داشته باشد. گرچه اوایل سال جاری میلادی گزارش‎هایی شنیده شد مبنی بر این‎که اپل در واقع با شرکت‎های ساخت قطعات شارژ بی‎سیم برای نسل بعدی آیفون قرارداد بسته است که احتمالا نشان می‎دهد اهالی کوپرتینو در رابطه با استفاده از این فناوری جدیت لازم را دارند.

شرکت Powermat با توجه به اظهارنظر Dubzinski دستپاچه شده و طی یک خبر کلی اعلام کرده است که محصولات این شرکت از “هر پروتکل شارژ بی‎سیمی که اپل تصمیم به استفاده بگیرد، پشتیبانی خواهند کرد”. امیدواریم که مشتریان یک محصول نهایی کامل دریافت کنند که بدون نقص باشد. این شرکت برخلاف رقبای خود خاطرات بدی از بخش باتری ندارد که حال اخباری شنیده می‎شود مبنی بر این‎که بعضی کاربران گوشی Galaxy S8 با مشکلات شارژ بی‎سیم روبرو شده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال