اچ‌تی‌سی هدست Vive 2 خود را در مراسم CES رونمایی می‌کند

در روز گذشته اچ‌تی‌سی در اقدامی عجیب قیمت هدست واقعیت مجازی خود را تا 100 دلار کاهش داد. حالا امروز خبری منتشر شده که علت کاهش قیمت هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی را مشخص می‌کند و آن‌هم آماده شدن این شرکت تایوانی برای معرفی نسل دوم هدست‌واقعیت مجازی Vive است. پیش از این نیز خبرهای مختلفی […]

در روز گذشته اچ‌تی‌سی در اقدامی عجیب قیمت هدست واقعیت مجازی خود را تا 100 دلار کاهش داد. حالا امروز خبری منتشر شده که علت کاهش قیمت هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی را مشخص می‌کند و آن‌هم آماده شدن این شرکت تایوانی برای معرفی نسل دوم هدست‌واقعیت مجازی Vive است.

پیش از این نیز خبرهای مختلفی در مورد نسل دوم واقعیت مجازی شرکت اچ‌تی‌سی و تلاش این شرکت برای تولید آن منتشر شده بود اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد زودتر از آن‌چه که فکرش را می‌کردیم، اچ‌تی‌سی از این هدست رونمایی می‌کند. براساس این گزارش، اچ‌تی‌سی نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود را در رویداد CES در اواسط دی‌ماه معرفی می‌کند.

براین اساس، هدست Vive 2 احتمالا به صورت بی‌سیم عرضه می‌شود. گفته می‌شود این هدست دارای دو نمایشگر مجزا با رزولوشن 4K برای هر دو چشم بوده و نرخ رفرش این دو نمایشگر نیز از 90 هرتز به 120 هرتز رسیده است. احتمالا مستحضر هستید که برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیاز به یک پی‌سی بسیار قدرت‌مند که بتواند تصاویر را با رزولوشن 4K در این دو نمایشگر نشان دهد خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال