با کمان هوشمند همیشه به هدف خواهید زد!

کمان هوشمند ساخته شده توسط یک مخترع آمریکایی می تواند به صورت خودکار و بدون نگاه کردن کاربر به هدف بزند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمان هوشمند ساخته شده توسط مخترع آمریکایی می تواند به طور خودکار هدف را بزند. حتی نیاز به یک تیرانداز ماهر نخواهد بود. کاربر بدون نیاز […]

کمان هوشمند ساخته شده توسط یک مخترع آمریکایی می تواند به صورت خودکار و بدون نگاه کردن کاربر به هدف بزند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمان هوشمند ساخته شده توسط مخترع آمریکایی می تواند به طور خودکار هدف را بزند. حتی نیاز به یک تیرانداز ماهر نخواهد بود. کاربر بدون نیاز به نگاه کردن نیز می تواند هدف گیری کند.

وایتون از کارولینای شمالی یک مهندس است که در کانال یوتیوب خود ساختن انواع ابزارها و چیزهای مختلف را به صورت ویدیو آموزش میدهد. پیش از این ساخت قلاب های سخت، قفل ضد سرقت و دستگاه مو زن نیز توسط وایتون آموزش داده شده بود. جدیدترین ساخته وایتون یک کمان خودکار است که می تواند به طور دقیق به سمت اهداف ثابت و متحرک هدف گیری کند.

استفاده از چنین کمانی برای مسابقه تیراندازی مناسب نخواهد بود. اما می تواند به عنوان یک اثر هنرمندانه مورد توجه بسیاری از مهندسان قرار بگیرد. وایتون مدت زمان زیادی را برای ساختن این کمان خودکار صرف کرده است. به طوری که هیچ هدفی از تیررس آن دور نباشد. به طور کلی کلیه افرادی که با کمان تیراندازی می‌کنند علاوه بر همراستایی کمان و هدف نیاز به تغییر زاویه رهاسازی دارن.د تا تیر به طور کامل روی هدف قرار بگیرد. این موضوع در کمان خودکار وایتون برنامه ریزی شده و بارها مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت پس از برطرف کردن نقص های آن به صورت یک کمان خودکار و بدون خطا درآمد. برای ساخت این کمال از دوربین های فوق العاده قوی و چاپگر سه بعدی استفاده شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال