با اندروید ۱۴ سیستم ماهواره ای وارد تمام گوشی های هوشمند خواهد شد

گوگل اعلام کرد سیستم ماهواره ای اخدذیچد به زودی وارد گوشی های پیکسل و سپس سامسونگ خواهد شد. این شرکت قصد دارد با کمک اندروید ۱۴ این ویژگی را به تمام دستگاه های اندرویدی اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد تا زمان همه گیر شدن سیستم ماهواره […]

گوگل اعلام کرد سیستم ماهواره ای اخدذیچد به زودی وارد گوشی های پیکسل و سپس سامسونگ خواهد شد. این شرکت قصد دارد با کمک اندروید ۱۴ این ویژگی را به تمام دستگاه های اندرویدی اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد تا زمان همه گیر شدن سیستم ماهواره ای در تمام گوشی های اندرویدی فاصله کمی باقی مانده است. در حال حاضر گوشی های جدید آیفون دارای این قابلیت هستند. پس از انتشار اندروید ۱۴ نیز این ویژگی وارد دیگر گوشی های هوشمند خواهد شد. البته این فناوری توسط گوشی های مجهز به این تراشه پشتیبانی خواهد شد.

این قابلیت ابتدا برای گوشی های اندروید و سپس گوشی های سامسونگ ارائه میشود. هنوز مشخص نیست برندهای بعدی ارائه دهنده این قابلیت کدامند. اما شرکت های تراشه ساز، از این فناوری در محصولات خود استفاده کرده و آنها را رونمایی کرد ه آمد.

طبق گزارش های منتشر شده احتمال دارد در ابتدا تمامی برندها به دنبال عرضه این فناوری در گوشی های خود نباشند. از طرفی اندروید ۱۴ هنوز منتشر نشده و زمان زیادی نیز تا انتشار آن باقی مانده است. گوگل قصد دارد این سیستم عامل را چند ماه دیگر و همراه با گوشی پیسکل ۸ رونمایی کند.