با پیوستن اپل به تردز تعداد کاربران این اپلیکیشن به ۱۰۰ میلیون نفر رسید

حساب کاربری اپل در شبکه اجتماعی تردز فعال شد. اکنون این اپلیکیشن بیش از صد میلیون کاربر دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنها چهار روز از معرفی تردز می گذرد و این اپلیکیشن توانسته بیش از صد میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند. در هال حاضر بسیاری سلبریتی ها […]

حساب کاربری اپل در شبکه اجتماعی تردز فعال شد. اکنون این اپلیکیشن بیش از صد میلیون کاربر دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنها چهار روز از معرفی تردز می گذرد و این اپلیکیشن توانسته بیش از صد میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند. در هال حاضر بسیاری سلبریتی ها و افراد معروف نیز به این برنامه پیوستند. اپل نیز در تردز حضور داشته و بسیاری از حساب های وابسته آن وارد شدند.

اولین حساب اپل نیوز بود که وارد تردز شد. پس از آن حساب های دیگر مانند اپل بوکس، اپل موزیک، شازم و بیتس نیز وارد شدند. این در حالی است که برای ورود به تردز به حساب اینستاگرام نیاز است. اپل در اینستاگرام نیز حضور داشته و پیامهای مهمی را در آن منتشر می کند.

ورود اپل به تردز بدین جهت مهم است که فیل شیلر مدیر ارشد اپل پس از غیرفعال کردن حساب توییتری اعلام کرد دیگر در آن فعالیتی ندارد. وی با حساب اینستاگرام نیز همین اقدام را انجام داد. البته تنش بین اینستاگرام و توییتر بیش از گذشته خود را نشان می دهد. در این بین اپل حضوری در ماستودون نداشته و برخلاف تردز اشتیاقی برای آن نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال