با هدست واقعیت ترکیبی اپل با اسکن چشم وارد حساب کاربری می شوید

اخیرا شایعه ای در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شد که نشان می دهد کاربر با کمک این هدست می تواند از طریق اسکن چشم وارد حساب کاربری شود و یا پرداخت های اینترنتی را انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا هدست واقعیت ترکیبی اپل با اسکن عنبیه چشم […]

اخیرا شایعه ای در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شد که نشان می دهد کاربر با کمک این هدست می تواند از طریق اسکن چشم وارد حساب کاربری شود و یا پرداخت های اینترنتی را انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا هدست واقعیت ترکیبی اپل با اسکن عنبیه چشم قادر است پرداخت ها را انجام دهد. البته این شایعه غیر رسمی بود و توسط اپل تایید نشده است.

طبق گزارش منتشر شده در ورج، رسانه ای به نام اینفورمیشن در مورد هدست واقعیت افزوده اپل اطلاعاتی را منتشر کرد که یکی از آنها مربوط به ویژگی اسکن عنبیه چشم است. با کمک این ویژگی کاربران می توانند وارد خیلی کاربری شده و یا پرداخت های خود را انجام دهند. این وبسایت اطلاعات منتشر شده را به نقل از دو منبع آگاه منتقل کرده است. طبق ادعای این وبسایت، اپل قصد دارد با کمک این فناوری استفاده همزمان از این هدست را ممکن کند‌. بدین ترتیب کاربران مختلف نیز می توانند براحتی وارد حساب کاربری خود شوند.

سیستم جدید بکار رفته در هدست واقعیت ترکیبی اپل همانند حسگرهای اثر انگشت و یا فیس آیدی خواهد بود. اما برای برای کار کردن به دوربین ها متکی است. در صورت وجود این سبستم، هدست اپل تفاوت فاحشی با رقبای خود خواهد داشت.

یکی از مهمترین رقبای هدست اپل، هدست جدید متا به نام کوئست پرو است که به تازگی رونمایی شد. درون این هدست دوربین های برای رهگرچیری حرکات صورت تعبیه شده است. البته این دوربین ها کار احراز هویت را انجام نمی دهند. به گفته اینفورمیشن در بخش پایینی هدست اپل دوربین های تعبیه شده است تا تصویر پاهای کاربر را دریافت کند. احتمالا هدست اپل در سال آینده به مرحله عرضه برسد. البته تاریخ عرضه آن بارها به تعویق افتاده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال