با قابلیت Favorites اینستاگرام تنها پست های محبوب نمایش داده می شود

اینستاگرام قابلیت Favorites را برای نمایش پست های محبوب کاربران آزمایش می‌کند. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی در حال حاضر امکان پیدا کردن پستهای مورد علاقه خود را ندارند. به همین دلیل اینستاگرام تلاش دارد تا با استفاده از قابلیت Favorites به کاربران کمک کند تا پست های محبوب خود را در بالای دیگر […]

اینستاگرام قابلیت Favorites را برای نمایش پست های محبوب کاربران آزمایش می‌کند. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی در حال حاضر امکان پیدا کردن پستهای مورد علاقه خود را ندارند. به همین دلیل اینستاگرام تلاش دارد تا با استفاده از قابلیت Favorites به کاربران کمک کند تا پست های محبوب خود را در بالای دیگر پست ها مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته توسعه‌دهنده قابلیت Favorites در اینستاگرام الساندرو پالوزی این قابلیت قرار است به کاربران کمک کند تا مهمترین اکانت‌های خود را انتخاب و به آنها اولویت دهند. بدین ترتیب آنها بالاتر از بقیه پست ها و در فید نمایش داده می شود. اکانت های محبوب می تواند متعلق به دوستان و یا تولیدکنندگان محتوا باشد. همچنین قابلیت Favorites به کاربر امکان می‌دهد تا با مدیریت بیشتر روی فید اینستاگرام محتوای افراد دارای اولویت را مشاهده کند.

در حال حاضر کاربران در ابتدا پست های جدید را مشاهده می کنند. برای دیدن اکانتهای مورد علاقه خود باید به دنبال آنها بگردد. البته نحوه ارتباط کاربر با پست ها و اکانت های دیگر نیز می‌تواند در ترتیب نمایش محتوا اثر داشته باشد.. به طوری که با لایک کردن پست های یک اکانت تمایل خود را برای دیدن بقیه پست های آن نشان می دهید. هنوز زمان استفاده عمومی از این قابلیت مشخص نیست امکان دارد این قابلیت تا زمان عرضه تغییراتی را به همراه داشته باشد. در صورت فعالسازی آزمایشی این قابلیت می توانید آن را در زیر گزینه ی Close Friends در منوی اکانت مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال