اپل با هدف افزایش درآمد، تبلیغات در اپ های مختلف را بیشتر میکند

گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد اپل با هدف رسیدن به درآمد بیشتر قصد دارد تبلیغات خود را در اپ های مختلف افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گزارش جدید بلومبرگ مربوط به صحبت های اخیر تاد ترسی معاون بخش پلتفرم های تبلیغاتی اپل است که اعلام کرد قصد دارد در آمد سالانه […]

گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد اپل با هدف رسیدن به درآمد بیشتر قصد دارد تبلیغات خود را در اپ های مختلف افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گزارش جدید بلومبرگ مربوط به صحبت های اخیر تاد ترسی معاون بخش پلتفرم های تبلیغاتی اپل است که اعلام کرد قصد دارد در آمد سالانه این بخش را به عدد دورقمی برساند. در حال حاضر درآمد اپل از این بخش ۴ میلیارد دلار است پس باید در آینده این رقم سه برابر شود.

 مارک گرمن از بلومبرگ اعلام کرد هم اکنون نیز نمایش تبلیغات در بخش جستجو های اپلیکیشن نقشه به صورت آزمایشی آغاز شده است و در آینده به اپلیکیشن های Apple Books و Apple Podcasts نیز اضافه خواهد شد. در حال حاضر اپل درآمد تبلیغاتی خود را از بخش جستجوی اپ استور، تبلیغات اپل نیوز و تبلیغات در بازیهای MLB Friday Night Baseball به صورت پخش زنده دریافت می کند.

 پیش از این نیز اپل از افزایش نمایش تبلیغات در اپ استور خبر داده بود. در iOS16 جایگاه های جدید تبلیغاتی ایجاد شده است تا از طریق آن شرکت ها بتوانند تبلیغ های خود را در زبانه Today در زیر صفحه محصولات قرار دهند. به گفته گرمن سرویس اپل تی وی پلاس یکی از پتانسیل های تبلیغاتی اپل است و این شرکت در آینده می تواند سرویسی کم هزینه تر با تبلیغات همانند نتفلیکس و دیزنی پلاس به مشتریان ارائه کند. با توجه به کند شدن رشد بخش سخت افزاری اپل در پنج سال گذشته این شرکت به دنبال توسعه بخش سرویس ها از جمله تبلیغات است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال