با ورود عینک هوشمند اپل به فاز توسعه احتمال عرضه آن در ۲۰۲۴ قوت گرفت

یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقات فناوری Haitong به نام جف پو از ورود عینک هوشمند اپل به فاز توسعه طراحی خبر داد و اعلام کرد احتمالاً این عینک هوشمند تا نیمه دوم 2024 وارد بازار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جف پو اعلام کرد نمونه اولیه گجت هوشمند اپل تا […]

یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقات فناوری Haitong به نام جف پو از ورود عینک هوشمند اپل به فاز توسعه طراحی خبر داد و اعلام کرد احتمالاً این عینک هوشمند تا نیمه دوم 2024 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جف پو اعلام کرد نمونه اولیه گجت هوشمند اپل تا پایان سال جاری میلادی آماده خواهد شد و با توجه به قرارگیری آن در فاز توسعه طراحی عرضه رسمی آن نیز در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انجام می شود. همچنین وی در یادداشت خود شرکت Luxshare را به عنوان تامین کننده اصلی اپل نام برده است.

 در گزارش این شخص اطلاعات سخت افزاری عینک هوشمند اپل منتشر نشده است. اما احتمالا این گجت روی واقعیت افزوده تمرکز خواهد داشت. از طرفی اپل نیز قصد دارد هدست واقعیت ترکیبی خود را تا آخر امسال معرفی کند که علاوه بر واقعیت افزوده بر واقعیت ترکیبی نیز مبتنی است. اما عینک هوشمند تنها بر واقعیت افزوده متمرکز خواهد بود. برخی از تحلیلگران احتمال می‌دهند این گجت در ۱۰ سال آینده به جای آیفون عرضه شود.

 در یادداشت جف پو در مورد مدل های آیفون ۱۵ پرو با لنز پریسکوپ نیز آمده است: شرکت Lante با برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید قصد دارد یکی از تامین کنندگان اصلی لنز پریسکوپ برای اپل باشد. به نظر می‌رسد آیفون ۱۵ پرو شامل یک لنز پریسکوپی نوآورانه خواهد بود و تنها برای مدل مکس استفاده می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال