با رابط کاربری لاک اسکرین در iOS17 آیفون به نمایشگر هوشمند تبدیل می شوند

اپل از آن پس با تغییراتی که در صفحه قفل iOS17 ایجاد می کند آن را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل خواهد کرد. طبق گزارش های منتشر شده در صورت قفل شدن صفحه نمایش و افقی بودن حالت گوشی، می توان برخی اطلاعات مانند نوتیفیکیشن ها، وضعیت آب و هوا و قرار ملاقات ها را […]

اپل از آن پس با تغییراتی که در صفحه قفل iOS17 ایجاد می کند آن را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل خواهد کرد. طبق گزارش های منتشر شده در صورت قفل شدن صفحه نمایش و افقی بودن حالت گوشی، می توان برخی اطلاعات مانند نوتیفیکیشن ها، وضعیت آب و هوا و قرار ملاقات ها را نمایش داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش های منتشر شده در بلومبرگ، با اتصال آیفون به شارژر مگ سیف و قرارگیری در حالت افقی، یک رابط کاربری برای تبدیل شدن به نمایشگر هوشمند دیده میشود.

طبق این گزارش در صفحه آیفون همانند آنچه در اکو Show آمازون و یا گوگل نست هاب مشاهده میشود، نمایش داده خواهد شد. این فرایند با توجه به ویجت های اضافه شده به iOS16 خواهد بود.

هدف از این کار اپل تبدیل آیفون به یک دستگاه کاربردی در زمان عدم استفاده از گوشی است. به همین دلیل رابط کاربری لاک اسکرین در iOS17 به زودی به نمایشگر هوشمند تبدیل خواهد شد. در این حالت برای راحت تر خواندن صفحه از پس زمینه تاریک و نوشته های با رنگ روشن تر استفاده خواهد شد.

از اقدامات دیگر اپل توسعه رابط کاربری افقی برای آیپد است که احتمالا هنوز در مرحله توسعه قرار داشته و با iPadOS17 عرضه نخواهد شد. شایعات می‌گوید اپل روی یک تبلت ارزان قیمت هم کارمی کند که به ویژگی هایی مانند چسبیدن به دیوار به صورت مغناطیسی و استفاده به جای هاب مجهز است. کوپرتینویی ها از سیستم عامل جدید iOS17 در مراسم WWDC 2023 بهمراه سایر سیستم عامل ها رونمایی خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال