با قابلیت جدید توییتر ۲ کاربر می‌توانند به طور همزمان توییت ارسال کنند

قابلیت جدید توییتر به نام CoTweets به دو کاربر اجازه می دهد تا بتوانند با یکدیگر یک توییت را نوشته و هر دوی آنها در آن تگ شوند. با توجه به اینکه هم اکنون این ویژگی بطور آزمایشی در دسترس برخی حساب های کاربری قرار دارد توییتر نیز بررسی آن را آغاز کرده است. به […]

قابلیت جدید توییتر به نام CoTweets به دو کاربر اجازه می دهد تا بتوانند با یکدیگر یک توییت را نوشته و هر دوی آنها در آن تگ شوند. با توجه به اینکه هم اکنون این ویژگی بطور آزمایشی در دسترس برخی حساب های کاربری قرار دارد توییتر نیز بررسی آن را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید توییتر به نام CoTweets به زودی معرفی خواهد شد. سخنگوی توییتر درباره این ویژگی می گوید: ویژگی های جدید برای رفع نیاز کاربران همچنان راه های جدیدی را ارائه می کند. اکنون این شبکه اجتماعی قابلیت CoTweets را برای بازه زمانی محدود در حالت آزمایش قرار داده است تا مشخص شود افراد و برندها چطور از این ویژگی در فعالیت های خود استفاده خواهند کرد.

ویدیویی نیز اخیراً توسط حساب رسمی توییتر در مورد این قابلیت برای برخی از حسابهای کاربران در ایالات متحده، کانادا و کره منتشر شده است. در توضیحات این ویدئو آمده است با کمک این ویژگی کاربران می‌توانند یک توییت را مشترکا توسط ۲ اکانت ارسال کنند و همچنان به طور همزمان در پروفایل هر دو نمایش داده شود. بدین ترتیب کاربران امکان جذب مخاطب بیشتری را خواهند داشت. پروژه‌های مشترک نیز با استفاده از این قابلیت معرفی می شوند.

البته نحوه نوشتن این توییت‌ها بدین گونه است که ابتدا یکی از کاربران باید درخواست انتشار را برای دیگری ارسال کند. پس از تایید هر دو در پروفایل خود امکان نمایش توییت مشترک را خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال