با کمک این انگشتر می‌توانید اثر انگشت مصنوعی تولید کنید

محققان انگشتری ساخته‌اند که می‌تواند اثر انگشت تولید کند. اثر انگشت‌های تولید شده می‌تواند در باز کردن قفل گوشی و یا تایید و پرداخت همراه آنلاین کاربرد داشته باشد و هک شدن آن نیز خطرناک نیست. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، این انگتر توسط شرکت کسپراسکای Kaspersky تولید شده و هدف از تولید آن […]

محققان انگشتری ساخته‌اند که می‌تواند اثر انگشت تولید کند. اثر انگشت‌های تولید شده می‌تواند در باز کردن قفل گوشی و یا تایید و پرداخت همراه آنلاین کاربرد داشته باشد و هک شدن آن نیز خطرناک نیست.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، این انگتر توسط شرکت کسپراسکای Kaspersky تولید شده و هدف از تولید آن ایجاد اثرانگشت مصنوعی برای قفل موبایل و احراز هویت بوده است. کسپراسکای این انگشتر را به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت اطلاعات بیومتریک طراحی کرده و با کمک پرینتر سه بعدی ساخته می‌شود. اثر انگشت‌های تولید شده توسط این انگشتر خاص هستند و هر لحظه می‌توان آنها را تغییر داد. برخلاف اثر انگشت افراد که غیرقابل تغییر می‌باشد.

انگشتر تولید‌کننده اثر انگشت از هزاران فیبر رسانا که جنسی شبیه پلاستیک دارد، ساخته شده و در حلقه‌ای از جنس نقره قرار گرفته است. برای استفاده از این انگشتر، می‌بایست سطح این انگشتر را روی اسکنر مورد نظر فشار داد تا تایید شود. در این انگشتر از نوعی نرم افزار خاص استفاده شده که طرح های منحصر بفرد تولید می‌کند و بوسیله فیبرهای رسانای موجود در آن قابل استفاده می‌شوند. در صورت مفقود شدن نیز می‌توان یک انگشتر دیگر با طرح اثر انگشتی دیگر نیز تهیه کرد.

در حال حاضر شرکت روسی تولیدکننده آن برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد و تنها به شکل یک طرح اولیه آن را تولید کرده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال