هدفون‎های یک زن در طول پرواز، روی سرش منفجر شد

براساس گزارش جدیدی که روز گذشته منتشر شد، زنی که در پرواز پکن به ملبورن در حدود یک ماه قبل قرار داشته است به دنبال منفجر شدن هدفون‎هایی که استفاده می‎کرده مورد سوختگی جدی صورت و دست قرار گرفته است، این هدفون‎ها با باتری کار می‎کردند و هویت این زن اعلام نشده است. به نظر تاریخ […]

براساس گزارش جدیدی که روز گذشته منتشر شد، زنی که در پرواز پکن به ملبورن در حدود یک ماه قبل قرار داشته است به دنبال منفجر شدن هدفون‎هایی که استفاده می‎کرده مورد سوختگی جدی صورت و دست قرار گرفته است، این هدفون‎ها با باتری کار می‎کردند و هویت این زن اعلام نشده است. به نظر تاریخ رخ دادن این سانحه 1 اسفندماه بوده است. این زن در گفتگو با سازمان امنیت حمل و نقل استرالیا گفته است که او در زمانی که انفجار رخ داده در حال گوش دادن به موزیک بوده است.

او بدون شک انتظار نداشته است این هدفون‎ها در صورت او منفجر شود. او گفته است “به محض این‎که سرم را به اطراف برگردانم سوختگی را روی صورتم حس کردم. من صورتم را با دستانم گرفتتم که باعث شد هدفون‎ها اطراف گردنم بیافتند.”

مهمانداران هواپیما سریعا نسبت به این واقعه واکنش نشان داده و با ریختن یک سطل آب بر روی هدفون‎ها این سانحه را کنترل کردند. باتری و کاور هدفون‎ها تا آن موقع ذوب شده بود و بر روی کف هواپیما چسبیده بودند.

ارزیابی سازمان امنیت حمل و نقل استرالیا این است که باتری‎ها مشکل داشته‎اند، گرچه از شرکتی که این هدفون‎ها را ساخته نامی برده نشده است.

این حقیقت بر همه پوشیده نیست که تمامی باتری‎ها انرژی ذخیره شده دارند و یک خطر بالقوه باقی‎ می‎مانند و به همین دلیل است که کارخانه‎ها باتری‎های خود را مورد محک‎های فراوان قرار می‎دهند تا مطمئن شوند امکان رخ دادن چنین حوادثی بسیار بسیار کم است.

تصویری از این زن را در بالا می‎توانید مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال