این کامپیوتر رومیزی چوبی، رویای فانتزی مینیمال شما را تحقق می‌بخشد

بسیاری از طراحی‌های کامپیوتر‌های شخصی، کسل‌کننده و نسبتاً زشت هستند. اکثر آن‌ها دارای طراحی مکعبی شکل بوده و رنگ آن‌ها سیاه است. به همین منظور در زمان چینش وسایل و اسباب خانه و همچنین هماهنگ کردن تمامی آن‌ها با یکدیگر، وجود این جعبه سیاه ممکن است باعث بد‌نمایی و زشت شدن طراحی منزل شما گردد. […]

بسیاری از طراحی‌های کامپیوتر‌های شخصی، کسل‌کننده و نسبتاً زشت هستند. اکثر آن‌ها دارای طراحی مکعبی شکل بوده و رنگ آن‌ها سیاه است. به همین منظور در زمان چینش وسایل و اسباب خانه و همچنین هماهنگ کردن تمامی آن‌ها با یکدیگر، وجود این جعبه سیاه ممکن است باعث بد‌نمایی و زشت شدن طراحی منزل شما گردد. درهرصورت اگر می‌خواهید از بروز این مشکل بزرگ جلوگیری کرده و آن را به روش بسیار مناسبی حل کنید، مسلماً می‌توانید با پیگیری کیک‌استارتر Wood Kubb به اهداف خود برسید.

 

 

b666107ca190f626f80037e997cc67a8_original

این کامپیوتر رومیزی که با نام Wood Kubb شناخته می‌شود در حقیقت یک عملکردی شبیه به یک کامپیوتر شخصی (PC) داشته و داخل آن از سخت‌افزار‌های مشابه پُر شده است. همچنین بخش بیرونی این کامپیوتر کوچک با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز چوبی به چشم می‌آید. درواقع این به آن معناست که اگر هم از این دستگاه کوچک استفاده نمی‌کنید، زیبایی این جعبه چوبی به‌نوبه خود بسیار چشم‌نواز خواهد بود. این موضوع به شما این اجازه را خواهد داد که این جعبه کوچک چوبی را در هر بخشی از منزل خود جای داده و آن را در کنار بهترین و زیباترین وسایل خانه خود قرار دهید و به‌عنوان یک دکور نیز از آن استفاده کنید.

علاوه بر آن این کامپیوتر رومیزی، بسیار کوچک بوده و تنها 4.9 اینچ از هر طرف درازا دارد. جالب است بدانید که حتی در هنگام استفاده از دو نمایشگر به‌طور همزمان نیز می‌توانید از این کامپیوتر کوچک به‌راحتی استفاده کنید. سازندگان این دستگاه، نسخه‌های مختلفی از آن را در نظر گرفته‌اند که از مدل‌هایی با پردازنده Core i3 شروع شده و تا Core i5 اینتل ادامه می‌یابد. در کنار آن میزان حافظه RAM این کامپیوتر نیز تا سطح 16 گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود.

 

cd7c8bef2c99f1c285849a46704bc0e3_original

به دلیل ابعاد بسیار کوچک این کامپیوتر، امکان قرارگیری کارت‌های گرافیکی بسیار پرقدرت و مجزا بر روی آن وجود نداشته و به همین منظور این کامپیوتر کوچک اندام در بخش GPU خود تنها واحد گرافیکی Intel HD 4400-5000 وابسته خواهد بود؛ بنابراین نمی‌توان از این کارت گرافیک، انتظار عملکرد پردازشی گرافیکی خیلی بالایی به‌منظور اجرای بازی‌های سنگین سه‌بعدی را داشته باشیم. در هر صورت اگر فکر می‌کنید، این کامپیوتر رومیزی کوچک و زیبا برای محل کار یا منزلتان مناسب است و به کارتان می‌آید، می‌توانید به صفحه کیک‌استارتر آن مراجعه کرده و پشتیبانی خود از آن را اعلام نمایید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال