وردپرس فناوری Floc گوگل را به عنوان یک تهدید شناسایی می کند

وردپرس اعلام کرد از این پس فناوری مربوط به کوکی های شخص ثالث گوگل به نام Floc را به عنوان نوعی تخدید امنیتی شناسایی خواهد کرد. این در حالیست که این فناوری مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وردپرس طی بیانیه ای اعلام کرد در حال حاضر فناوری کوکی […]

وردپرس اعلام کرد از این پس فناوری مربوط به کوکی های شخص ثالث گوگل به نام Floc را به عنوان نوعی تخدید امنیتی شناسایی خواهد کرد. این در حالیست که این فناوری مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وردپرس طی بیانیه ای اعلام کرد در حال حاضر فناوری کوکی های شخص ثالث گوگل به عنوان تهدید امنیتی شناسایی شده و کاربرانی که خواستار استفاده از آن هستند می بایست آن را بطور دستی فعال کنند. این شرکت در بیانیه خود عنوان داشته حدود 40 درصد از وبسایت های اینترنتی را تحت کنترل دارد و نسبت به امنیت کاربران مسئول است.

در حال حاضر کاربران وردپرس امکان فعال سازی دستی این قابلیت را دراند. اما به گفته وردپرس از نسخه جدید این برنامه که در تیز یا مرداد منتشر می شود، این قابلیت بطور خودکار غیرفعال خواهد شد.

دلیل انتقادات فراوان نسبت به فناوری جدید گوگل نیز به اشتراک گذاشتن چکیده ای از فعالیت های کاربر با شرکت های بازاریابی است. گوگل قرار است این قابلیت را زودتر از موعد مقرر خود عرضه کند. شرکت ویوالدی یکی از منتقدان این قابلیت در اعلامیه خود گفته است: پیش از این شرکت های تبلیغاتی برای دیدن جنبه های خصوصی شخصیت کاربران تنها در سایت هایی که تبلیغاتشان قرار داشت حضور داشتند. اما در قابلیت Floc وضعیت کاملا برعکس است. فعالیت اصلی این قابلیت بر مبنای اشتراک گذاری اطلاعات با شرکت های بازاریابی بنا شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال