بزرگ‌ترین مزرعه بادی دریایی جهان در انگلستان ساخته می‌شود

استفاده از انرژی تجدیدشدنی، یکی از موارد مهمی است که تمامی کشورهای پیشرفته در سطح دنیا به آن توجهی درخور دارند. حال کشور انگلستان قصد دارد در کنار این موضوع و استفاده از از این منابع انرژی، کشاورزی (که یکی از مهم‌ترین صنایع برای هر کشوری به حساب می‌آید) را گسترش دهد. حال دولت انگلستان […]

استفاده از انرژی تجدیدشدنی، یکی از موارد مهمی است که تمامی کشورهای پیشرفته در سطح دنیا به آن توجهی درخور دارند. حال کشور انگلستان قصد دارد در کنار این موضوع و استفاده از از این منابع انرژی، کشاورزی (که یکی از مهم‌ترین صنایع برای هر کشوری به حساب می‌آید) را گسترش دهد. حال دولت انگلستان از تلاش شرکت دانمارکی Dong برای ساخت بزرگ‌ترین مزرعه بادی-دریایی جهان خبر داده و اعلام کرده که این شرکت قصد دارد این مزرعه را در دریای ایرلند واقع در 19 کیلومتری منطقه Cumbria احداث نماید.

طبق گزارشات منتشر شده، شرکت Dong تا کنون تمامی بخش‌های ضروری از این پروژه 660 مگاواتی را به اتمام رسانده و اعلام کرده که این مزرعه در سال 2018 به بهره‌برداری خواهد رسید. سازندگان از توربین‌های بسیار قدرتمند و اختصاصی این شرکت برای این مزرعه استفاده خواهند نمود و طبق برآوردهای انجام‌شده، این مزرعه پس از بهره‌برداری می‌تواند با تولید نیروی 5089 مگاواتی، نیاز تقریبا 12.5 میلیون نفر را تامین نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال