شبکه اجتماعی ایکس دور جدید پرداخت‌ها به کاربران را آغاز کرد

ایلان ماسک طبق وعده قبلی خود پرداخت‌های مربوط به فعالیت کاربران در ماه جولای را به آنها پرداخت خواهد کرد. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک قصد دارد با پرداخت‌ها تولید کنندگان محتوا را به ایکس جذب کند. به همین دلیل برنامه‌ای ویژه تحت عنوان اشتراک گذاری درآمد تبلیغاتی را در این […]

ایلان ماسک طبق وعده قبلی خود پرداخت‌های مربوط به فعالیت کاربران در ماه جولای را به آنها پرداخت خواهد کرد.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک قصد دارد با پرداخت‌ها تولید کنندگان محتوا را به ایکس جذب کند. به همین دلیل برنامه‌ای ویژه تحت عنوان اشتراک گذاری درآمد تبلیغاتی را در این پلتفرم آغاز کرده است. در این طرح کاربران سرویس ایکس پریمیوم برای فعالیت‌های خود پول دریافت می‌کنند. بیانیه مطبوعاتی جدید ایکس نیز از آغاز پرداخت به این کاربران حکایت دارد.

به گفته یکی از مهندسان ایکس پیش از این پرداخت به تولید کنندگان محتوا تنها به صورت محدود انجام میشد. زیرا پرداخت به هزاران مورد با مشکلاتی همراه بود. به همین دلیل پرداخت ها به تعویق افتاد.

ایکس جهت اطلاع رسانی ایمیلی را برای این کاربران ارسال کرده است. با این وجود هنوز نحوه محاسبه این درآمد مشخص نشده است. از طرفی مبلغ پرداختی به زمان مشخصی تعلق ندارد. در ایمیل ارسال شده این درآمد را به ماه گذشته میلادی نسبت داده اند. در حالی که در پرداخت دور قبل، مبالغ به سه ماه تعلق داشت.

ایکس تنها بازدید مربوط به کاربران اشتراکی را در برنامه درآمدزایی خود قرار داده است. از طرفی برنامه بازدید را به میزان ده دلار کاهش داد. اکنون به جای دریافت ۱۵ میلیون بازدید در سه ماه نیاز به ۵ میلیون بازدید در یک ماه است تا وارد این برنامه شوید.