هوش مصنوعی xAI در توییتر حتی به سوالات در مورد سیاه چاله ها پاسخ می‌دهد

ایلان ماسک اخیرا مدعی شد هوش مصنوعی جدید xAI با هدف پاسخ به سوالات مهم علمی توسعه یافته است. به گفته وی این شرکت هوش مصنوعی را با هدف کشف واقعیت و پاسخ به سوالات علمی مهم توسعه می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک در یک جلسه صوتی در توییتر […]

ایلان ماسک اخیرا مدعی شد هوش مصنوعی جدید xAI با هدف پاسخ به سوالات مهم علمی توسعه یافته است. به گفته وی این شرکت هوش مصنوعی را با هدف کشف واقعیت و پاسخ به سوالات علمی مهم توسعه می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک در یک جلسه صوتی در توییتر اسپیس اطلاعاتی را در زمینه هوش مصنوعی xAI منتشر کرد. در آن جلسه الگوریتم توییتر مورد ساکارید قرار گرفت تا افراد بیشتری بتوانند صحبتت های ماسک را بشنوند. وی مدعی شد هدف از هوش مصنوعی xAI اطلاع از اوضاع جهان است. وی گفت هوش مصنوعی آنها با حس کنجکاوی بسیار بالایی به دنبال درک واقعیت و حقیقت جهان خواهد بود. همچنین نزاکت سیاسی نداشته و ممکن است پاسخ های آن خوشایند همه افراد نباشد.

ماسک امیدوار است هوش مصنوعی این شرکت مسائل مهمی از جمله پارادوکس فرمیرا حل مند و یا دلیل عدم کشف حیات فرازمینی را به ما بگوید. یکی دیگر از ادعاهای ماسک توانایی xAI در پاسخ به سوالاتی از قبیل ماهیت ماده تاریک و انرژی تاریک بود. وی با گردهم آوردن بسیاری از محققان و دانشمندان از جمله افراد سابق شرکت های رقیب تلاش دارد تا هوش مصنوعی جامع را توسعه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال