کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس از این پس قادر به استفاده از سرویس xCloud هستند

مایکروسافت سرویس xcloud را به کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری S و X اضافه خواهد کرد. سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اجازه می‌دهد تا با انتخاب ایکس باکس گیم پس سرعت استریم افزایش پیدا کند. بدین ترتیب گیمرها دیگر برای دانلود بازی های باکیفیت نیاز به چند ساعت صبر نخواهند داشت. […]

مایکروسافت سرویس xcloud را به کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری S و X اضافه خواهد کرد. سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اجازه می‌دهد تا با انتخاب ایکس باکس گیم پس سرعت استریم افزایش پیدا کند. بدین ترتیب گیمرها دیگر برای دانلود بازی های باکیفیت نیاز به چند ساعت صبر نخواهند داشت. در این صورت تنها با پرداخت ماهانه ۱۵ دلار بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس گیم در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، این موضوع تجربه کاربری گیمرها را افزایش می‌دهد و آنها برای وارد شدن به بازی مولتی پلیر نیاز به نصب بازی نداشته و تنها با استفاده از دعوتنامه ارسالی از سمت دوستان می‌توانند به این بازی ها اضافه شوند.

 مایکروسافت داشبورد ایکس باکس را روی کنسول های ایکس باکس وان و سری اس و ایکس به روز رسانی کرده تا گیمرها بتوانند به این سرویس نیز دسترسی داشته باشند. همچنین در داشبورد به روز رسانی شده آیکون سرویس xCloud قرار گرفته که امکان استریم سریع و هم نمایش آن وجود خواهد داشت.

 تلویزیون های 4K با توجه به رزولوشن 1080P و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه سرویس گیمینگ ابری تصاویر جذابی را به نمایش نخواهد گذاشت. اما مایکروسافت این سرویس را با هدف تجربه بازی قبل از دانلود معرفی کرده است. هنوز تاریخ انتشار بازی های انحصاری مانند شبیه سازی پرواز مایکروسافت در کنسول های قدیمی مانند ایکس باکس وان منتشر نشده اما احتمالاً در آینده ای نزدیک در xcloud منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال