E3 2016: با طرح Xbox Design Lab مایکروسافت کنترلر رنگارنگ ایکس‌باکس را به سلیقه خود سفارش دهید

همانطور که از پیش می‌دانید امروز شرکت مایکروسافت در کنار کنسول بازی از کنترلرهای جدید خود نیز رونمایی به عمل آورد. یکی از طرح‌های جالب مایکروسافت در این زمینه این است که کاربران می‌توانند رنگ و شمایل ظاهری این کنترلرها به سلیقه خود انتخاب و طراحی کننذ. [aparat]http://www.aparat.com/v/OCWLG[/aparat] شرکت مایکروسافت در این حیطه در جال توسعه پروژه‌ای […]

همانطور که از پیش می‌دانید امروز شرکت مایکروسافت در کنار کنسول بازی از کنترلرهای جدید خود نیز رونمایی به عمل آورد. یکی از طرح‌های جالب مایکروسافت در این زمینه این است که کاربران می‌توانند رنگ و شمایل ظاهری این کنترلرها به سلیقه خود انتخاب و طراحی کننذ.

[aparat]http://www.aparat.com/v/OCWLG[/aparat]

شرکت مایکروسافت در این حیطه در جال توسعه پروژه‌ای است که Xbox Design Lab نام داشته که کاربران با استفاده از آن به یک وب‌سایت که قبلا در نظر گرفته شده است مراجعه می‌کنند و از این طریق می‌توانند رنگ تمامی بخش‌های دسته بازی خود از قیمت جلویی آن گرفته تا پنل پشتی و حتی دکمه‌های کنترلر بازی را انتخاب و طراحی کنند.

vpavic_070616_1091_0085.0

براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت اجازه ترکیب کردن هشت میلیون رنگ متفاوت را به منظور رسیدن به رنگ مورد نظر به کاربران خواهد داد. جالب است بدانید که در کنار آن امکان حک کردن لیزری یک متن خاص در بخش جلویی آن نیز وجود دارد. به احتمال زیاد گیمرها از Gamertag خود برای این منظور استفاده خواهند کرد.

vpavic_070616_1091_0079.0

از جمله بهینه‌سازی‌های در نظر گرفته شده بر روی این کنترلر جدید، افزایش گستره اتصال بلوتوثی آن نسبت به نسل گذشته و همچنین بافت‌دار شدن گریپ این نسخه است. فروش این کنترلرهای بازی از طریق پروژه Xbox Design Lab از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد اما با این حال می‌توانید از همین حالا نسبت به طراحی کنترلرهای خود از طریق پورتال در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش این محصول که فردا گشوده خواهد شد، اقدام نمایید. هر کدام از این کنترلرهای جدید، 79.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که اگر بخواهید از ویژگی حکاکی لیزری نیز بر روی آن استفاده نمایید، می‌بایست 9.99 دلار نیز بیشتر بپردازید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال