کورتانا تا سال آینده میلادی برای کنسول بازی Xbox One عرضه نخواهد شد

اگر پیگیر اخبار دنیای فنّاوری باشید، مستحضر هستید که غول دنیای فناوری، مایکروسافت، در حال آزمودن یک داشبورد جدید مبتنی بر ویندوز 10 برای کنسول بازی ایکس‌باکس وان خود است. مایکروسافت در این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید بسیاری را گنجانده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن دستیار صوتی این شرکت، کورتانا به ایکس‌باکس وان خواهد […]

اگر پیگیر اخبار دنیای فنّاوری باشید، مستحضر هستید که غول دنیای فناوری، مایکروسافت، در حال آزمودن یک داشبورد جدید مبتنی بر ویندوز 10 برای کنسول بازی ایکس‌باکس وان خود است. مایکروسافت در این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید بسیاری را گنجانده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن دستیار صوتی این شرکت، کورتانا به ایکس‌باکس وان خواهد بود. تاکنون این شرکت با انتشار تصاویر و ویدئوهای متعددی نحوه و چگونگی عملکرد کورتانا در داشبورد جدید توضیح داده است؛ اما بر اساس گزارشات جدید، ظاهراً مایکروسافت ادغام کورتانا با ایکس‌باکس وان را به‌تاخیر انداخته و عنوان کرده است که کورتانا از بهار سال آینده در این دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه Larry Hryb از اعضای تیم توسعه ویندوز 10 گفته است:

برنامه ما این است که برای اطمینان از حصول تجربه خوب گیمرها نسبت به اضافه شدن کورتانا به این کنسول بازی، تا پایان سال جاری میلادی یک نسخه پیش‌نمایش آن را ارائه کرده و پس از آن در صورت مطمئن شدن از این مسئله، آن را به‌صورت رسمی در سال 2016 عرضه کنیم.

علت این تأخیر در ارائه هنوز مشخص نیست، تنها می‌دانیم که پیش از این مایکروسافت در زمان انتشار خبر عرضه داشبورد ویندوز 10 برای این کنسول بازی، هیچ اشاره به عرضه کورتانا در سال 2016 نکرده بود و فقط در ویدئوی تبلیغاتی که در این رابطه منتشر شده بود، اهالی ردموند عنوان کرده بودند که برای استفاده از قابلیت‌های گفتاری کورتانا در ایکس‌باکس، به یک کینکت نیاز خواهید داشت. با این تفاسیر ممکن است این تأخیر به مایکروسافت این اجازه را خواهد داد تا وسایل جانبی لازم را تأمین کرده و امکان استفاده از کورتانا از طریق هدست را هم نیز فراهم کند.

بر اساس اطلاعات موثقی که از منابع آگاه منتشر شده است، اهالی ردموند در رویداد روز سه‌شنبه خود از ایکس‌باکس وان ویندوز 10 خود رونمایی خواهند کرد و بدین ترتیب آپدیت بزرگ این ماه مایکروسافت بدون کورتانا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال