ایکس‌باکس وان آخرین کنسول بازی مایکروسافت نخواهد بود

در حال حاضر برخی از تحلیل‌گران دنیای بازی‌های رایانه‌ای اعتقاد دارند که نسل فعلی کنسول‌های بازی، آخرین نسل خواهد بود و دیگر هیچ دستگاه جدیدی ساخته نخواهد شد. همچنین آنها ادامه‌ی این صنعت را در بازی‌هایی که برای موبایل‌ها و کامپیوتر ساخته می‌شود، می‌بینند. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این موضوع حقیقت نخواهد داشت […]

در حال حاضر برخی از تحلیل‌گران دنیای بازی‌های رایانه‌ای اعتقاد دارند که نسل فعلی کنسول‌های بازی، آخرین نسل خواهد بود و دیگر هیچ دستگاه جدیدی ساخته نخواهد شد. همچنین آنها ادامه‌ی این صنعت را در بازی‌هایی که برای موبایل‌ها و کامپیوتر ساخته می‌شود، می‌بینند. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این موضوع حقیقت نخواهد داشت و آقای فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge اعلام کرده که احتمالا شاهد عرضه‌ی یک کنسول بازی دیگر بعد از Xbox One خواهیم بود.

صحبت‌هایی که آقای اسپنسر بیان کرده، به دنبال پرسیدن این سوال که آیا روزی خواهد رسید که دیگر نامی از برند ایکس‌باکس دیده نشود، مطرح شده و او نیز با قدرت اذعان داشته که کاربران ایکس‌باکس، بهترین مشتریان مایکروسافت هستند و آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند مشتریان خود را از دست بدهند و برای آنها برنامه‌ی بسیار خوبی دارند.

اینطور که آقای اسپنسر بیان کرده و با توجه فاصله زمانی عرضه‌ی Xbox 360 و Xbox One، هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی نسل بعدی از کنسول ایکس‌باکس باقی مانده و کاربران می‌توانند از بازی‌های فعلی، نهایت استفاده ببرند. البته باید فشارهای AMD به سونی و مایکروسافت و چیپ‌های جدیدی که تولید کرده است را نیز در نظر داشته باشیم. اخباری که هفته‌ی گذشته منتشر شدند، نشان می‌دهد که شرکت AMD با تولید چیپ‌های جدید، سعی در متقاعد کردن این دو شرکت برای عرضه‌ی زودهنگام نسل جدید کنسول‌ها دارد و همین موضوعات باعث شده زمان عرضه‌ی کنسول‌های جدید در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال