12 مردادماه می‌توانید منتظر عرضه کنسول Xbox One S باشید

ماه گذشته، مایکروسافت از عضو جدیدی از خانواده‎ی کنسول ایکس‎باکس وان خود به اسم Xbox One S رونمایی کرد. حالا طبق اخباری که به گوش می‎رسد کنسول 2 ترابایتی  Xbox One S در مناطق جغرافیایی منتخب از تاریخ 12 مرداد روانه‎ی بازار خواهد شد. یعنی تمامی پیش‎‎فروش‎های این کنسول در تاریخ 12 مرداد تحویل داده […]

ماه گذشته، مایکروسافت از عضو جدیدی از خانواده‎ی کنسول ایکس‎باکس وان خود به اسم Xbox One S رونمایی کرد. حالا طبق اخباری که به گوش می‎رسد کنسول 2 ترابایتی  Xbox One S در مناطق جغرافیایی منتخب از تاریخ 12 مرداد روانه‎ی بازار خواهد شد. یعنی تمامی پیش‎‎فروش‎های این کنسول در تاریخ 12 مرداد تحویل داده می‎شود و آن دسته از دوستانی که در خارج کشور هستند می‎توانند از طریق وب‎سایت microsoftstore.com و انتخاب فروشنده‎های معتبر این عمل را انجام دهند. به دلیل موجودیت اندک این کنسول و میزان تقاضای بالا مایکروسافت به کاربران پیشنهاد می‎کند که پیش از سفارش با فروشنده‎ی محلی خود در رابطه با اطلاعات بیشتر و تحویل پیش‎فروش مشورت کنند.

کنسول Xbox One S را می‎توان جمع و جورترین کنسول ایکس‎باکس دانست به نحوی که به نسبت نسخه‎ی اول ایکس‎باکس وان به میزان 40 درصد کوچکتر بوده و دارای یک منبع برق داخلی است. هم‎چنین در این کنسول یکی از سه پورت یو‎اس‎بی و دکمه‎ی برقراری ارتباط به جلوی کنسول منتقل شده و به همراه آن برای افزایش میزان دسترس‎پذیری پورت جدید IR به این دستگاه اضافه شده است.

جدا از داشتن طراحی جدید، کنسول Xbox One S اولین و تنها کنسولی است که به شما اجازه‎ی تماشای فیلم‎ها بلوری و استریم ویدو با کیفیت اولترا اچ‎دی و محدوده‎ی پویای بالا (HDR) می‎دهد. یعنی شما قادر به لذت بردن از برنامه‎های تلویزیونی و فیلم‎های مورد علاقه‎ی خود با شفاف‎ترین و واقعی‎ترین کیفیت ویدئویی ممکن خواهید بود. با پشتیبانی از HDR در بحث ویدئو و بازی، بازی‎های ایکس‎باکس وان نظیر Gears of War 4، Forza Horizon 3 و Scalebound به لطف نسبت کنتراست بالاتر بین نواحی تاریک و روشن حتی بهتر به نظر می‎آیند و عمق بصری حقیقی بازی‎های محبوب شما را نمایان می‎سازند.

این کنسول جدید مایکروسافت هم‎چنین کنترلر بی‎سیم ایکس‎باکس جدیدی خواهد داشت که سیگنال بی‎سیم آن‎ها بهتر شده و از بلوتوث پشتیبانی می‎کند (البته باید اشاره داشت قابلیت‎های بلوتوث نیاز به دستگاه‎های ویندوز 10 دارای آپدیت سالگرد ویندوز 10 دارد) و الگوهای طراحی این دسته‎ی بازی باعث می‎شود بهتر و محکمتر در دست جا گیرد. این کنترلر را می‎توان به تنهایی به قیمت 59.99 دلار آمریکا خرید و این محصول نیز از 12 مرداد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. تمامی بازی‎های ایکس‎باکس وان، لوازم جانبی و سرویس‎های Xbox Live بر روی کنسول جدید نیز کار خواهند کرد.

قیمت این کنسول جدید 2 ترابایتی از روز دوازده‎ مرداد در بازارهای منتخب زیر 399 دلار آمریکا خواهد بود: استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نیوزلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، بریتانیا و ایالات‎متحده‎ی آمریکا. کنسول ایکس‎باکس وان اس هم‎چنین در چند ماه آینده به سایر بازارها نیز راه پیدا خواهد کرد.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مدل‎های دیگر با میزان هارد متفاوت هستند، باید گفت این کنسول با هارد 1 ترابایت و 500 گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت‎های 349 و 299 دلار آمریکا عرضه خواهد شد، بنابراین شما می‎توانید این کنسول را طبق نیاز خود خریداری کنید.

به زودی اطلاعات جدید در مورد تاریخ موجودیت این مدل‎ها منتشر خواهد شد.

با توجه به این‎که بزرگترین عناوین بازی‎ها در تاریخ ایکس‎باکس برای ایکس‎باکس وان و ویندوز 10 امسال خواهد آمد، به‎روزرسانی پلت‎فرم‎ها به شما کمک خواهد کرد که با استفاده از سرویس Xbox Live با دوستان خود در ارتباط باشید و هم‎چنین به بازی‎های بیشتری بر روی دستگاه‎های مورد علاقه‎ی خود دسترسی داشته باشید، سال 2016 و بعد از آن به نظر می‎رسد که برای دوستداران بازی‎های ایکس‎باکس فوق‎العاده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال