از باندل Gears of War 4 کنسول Xbox One S رونمایی شد

یک ماه پیش طی مراسم E3 شرکت مایکروسافت از دسته بازی ایکس باکس وان الیت با طرح Gears of War 4 رونمایی به عمل آورد. اما امروز این کمپانی یک نسخه جدید از کنسول کوچک Xbox One S خود را تولید کرده است که دارای طراحی بازی محبوب Gears of War 4 می‌باشد. همانند نسخه اول که دارای رنگ قرمز […]

یک ماه پیش طی مراسم E3 شرکت مایکروسافت از دسته بازی ایکس باکس وان الیت با طرح Gears of War 4 رونمایی به عمل آورد. اما امروز این کمپانی یک نسخه جدید از کنسول کوچک Xbox One S خود را تولید کرده است که دارای طراحی بازی محبوب Gears of War 4 می‌باشد. همانند نسخه اول که دارای رنگ قرمز به همراه نقوش جنگی بود و البته امکان درج لیزری نام کاربر بر روی آن نیز بود، بر روی این کنسول نیز طراحی مشابهی دیده می‌شود. لازم به ذکر است که این اولین باندل کنسول جدید ایکس باکس وان اس مایکروسافت به حساب می‌آید.

علاوه بر آن این کنسول دارای میزان حافظه داخلی پیشفرض دو ترابایتی بوده و در کنار آن از دسته بازی انحصاری این بازی نیز برخودار می‌باشد. از طرفی به وسیله این کنسول کاربران و گیمرها به کدهای قابل دانلود این بازی که قرار است در تاریخ 11ام اکتبر منتشر شود نیز دسترسی خواهند داشت. از سویی دیگر قابلیت دانلود محتواهای دیگر این بازی همانند نقشه‌های بخش مالتی‌پلیر نیز موجود خواهد بود. (خوشبختانه به لطف وجود قابلیت Xbox Play Anywhere شرکت مایکروسافت با استفاده از کد ارائه شده می‌توانید به اکانت خود در بازی در سیستم عامل ویندوز 10 نیز دسترسی داشته و از آنجا بازی خود را ادامه دهید). البته لازم به ذکر است که این نسخه از کنسول Xbox One S کمی گرانتر از مدل‌ استاندارد بوده و به منظور خریداری آن می‌بایست 449 دلار هزینه نمایید. این در حالی است که کنسول Xbox One S خود 299 دلار قیمت خواهد داشت. از سویی دیگر بهتر است بدانید که تاریخ عرضه و فروش این باندل محدود بوده و می‌بایست این مورد را نیز حتما در نظر بگیرید. کنترل‌ها و دسته بازی انحصاری این باندل با قیمت 74.99 دلار به صورت مجزا از تاریخ 13ام سپتامبر به فروش خواهند رسید.

شاید این کنسول از نظر طراحی و ظاهر به اندازه نمونه معرفی شده طی  مراسم E3 امسال زیبا نباشد اما در هر صورت شما می‌توانید هم اینک یکی از آنها را سفارش داده و خریداری نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال