فروش بیشتر Xbox One نسبت به PS4 در آبان‌ماه به لطف عرضه‌ی عنوان Halo 5

شاید شما نیز در جریان باشید، کنسول PS4 که زمانی که عرضه شده، به صورت مکرر فروش بیشتری از Xbox One داشته و تلاش‌های بی حد و اندازه مایکروسافت برای تغییر دادن این شرایط همچون پایین آوردن قابل توجه قیمت کنسول و پیشنهادهای ویژه نیز نتوانسته‌اند جز افزایش فروش این کنسول، رکورد فروش PS4 در […]

شاید شما نیز در جریان باشید، کنسول PS4 که زمانی که عرضه شده، به صورت مکرر فروش بیشتری از Xbox One داشته و تلاش‌های بی حد و اندازه مایکروسافت برای تغییر دادن این شرایط همچون پایین آوردن قابل توجه قیمت کنسول و پیشنهادهای ویژه نیز نتوانسته‌اند جز افزایش فروش این کنسول، رکورد فروش PS4 در یک ماه میلادی را بشکنند.

از چند ماه پیش تا کنون، تحلیل‌گران اعلام کرده بودند که عرضه‌ی عنوان بسیار محبوب و بزرگ Halo 5، می‌تواند فروش این کنسول را دگرگون سازد و حالا، به لطف انتشار این بازی، مایکروسافت اعلام کرده که فروش کنسول Xbox One در ماه اکتبر امسال نسبت به همین زمان در سال گذشته، 81 درصد افزایش پیدا کرده است!

اما در مورد آمار رسمی برای ماه اکتبر (زمانی بین نهم مهرماه تا نهم آبان‌ماه) رشد فروش کنسول‌ها در مجموع 3 درصد افزایش پیدا کرده که میزانی قابل توجه است. دلیل این فروش بالا نیز کاهش 66 درصدی تقاضا برای خرید کنسول‌های نسل قبلی اعلام شده است. از طرف عرضه‌ی کنسول‌ها به صورت باندل‌شده با بازی‌ها مختلف نیز تاثیر قابل توجهی در فروش بالای آنها داشته که در این مورد، باید منتظر اتفاقاتی که در آینده رخ می‌دهد، باشیم چرا که هنوز عناوین بسیار محبوبی هستند که عرضه نشده‌اند.

در مجموع، آماری که NPD منتشر کرده، نشان می‌دهد که به لطف عرضه‌ی بازی‌ها جدید و محبوب، فروش کنسول‌های بازی تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. هر چند عنوانی همچون Assassins’s Creed: Syndicate که حالا رتبه‌ی سوم را در چارت فروش در اختیار دارد، ماه گذشته رتبه‌ی اول را برای کنسول PS4 در اختیار داشت و این یعنی سوم بودن آن، به معنای فروش پایین آن نیست.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته‌ی میلای را مشاهده نمایید:

Halo 5: Guardians (Xbox One)
NBA 2K16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
Assassin’s Creed: Syndicate (PS4, Xbox One)
Madden NFL 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
WWE 2K16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
FIFA 16 (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
Destiny: The Taken King (PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3)
Yoshi’s Wooly World (NWU)
Uncharted: The Nathan Drake Collection (PS4)
Rock Band 4 (Xbox One, PS4)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال