Xiaomi رکورد سامسونگ را در بازار چین شکست

نمودار بازار سهام شرکت چینی Xiaomi در چند سال گذشته در حال افزایش بود ، آخرین آمار از IDC نشان داد که گوشی های ارزان قیمت این شرکت در بازار افزایش پیدا کرده است. شیائومی در سال گذشته با سهام خود 12.5 درصد از بازار سهام را در اختیار داشت، در حالی که سامسونگ تنها 12.1 […]

Xiaomi-Logo

نمودار بازار سهام شرکت چینی Xiaomi در چند سال گذشته در حال افزایش بود ، آخرین آمار از IDC نشان داد که گوشی های ارزان قیمت این شرکت در بازار افزایش پیدا کرده است.

شیائومی در سال گذشته با سهام خود 12.5 درصد از بازار سهام را در اختیار داشت، در حالی که سامسونگ تنها 12.1 درصد از سهام را در اختیار داشت. گرچه جایگاه سامسونگ و شیائومی تفاوت زیادی نداشتند، اما نکته مهم پیشرفت سریع شیائومی از سال 2013 در بازار سهام بود، به طوری که در سال گذشته شیائومی 186 درصد در بازار سهام رشد داشته است، در حالی که سهام سامسونگ در مدت مشابه به میزان 22 درصد کاهش پیدا کرد.

وضعیت اقتصادی غول الکترونیک کره (سامسونگ) در اوایل سال گذشته رو به رشد بود، اما درست زمانی که فکر میکردیم تلفن های هوشمند چینی فرصت بزرگی برای بازگشت به بازار را دارند، شرکت شیائومی اساسا به کار سامسونگ در این کشور پایان داد.

IDC اشاره می کند که شیائومی با فروش فلش مموری ها و استفاده از سخت افزار ارزان قیمت و قدرتمند در تمام گوشی های هوشمند خود، کمک بزرگی به فروش بسیار بالای خود میکند.

تنها برنده سال گذشته شیائومی نبود، بلکه شرکت اپل نیز توانست به لطف تلفن های هوشمند جدید خود، یعنی iPhone 6 و iPhone 6 Plus در جایگاه دوم قرار بگیرد.

و در نهایت باید گفت، سال 2015 با وجود پرقدرت شرکت های اپل و شیائومی، سال پرچالشی برای سامسونگ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال