مشخصات فنی و طراحی شیائومی ۱۲ لایت پیش از رونمایی افشا شد

به نظر می رسد شیائومی از خانواده پرچم دار گوشی های شیائومی ۱۲ عضو دیگری را اضافه خواهد کرد که پیش از رونمایی مشخصات آن فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی عضو دیگری از خانواده پرچمدار خود را به نام شیائومی ۱۲ لایت به عنوان جانشین می 11 لایت […]

به نظر می رسد شیائومی از خانواده پرچم دار گوشی های شیائومی ۱۲ عضو دیگری را اضافه خواهد کرد که پیش از رونمایی مشخصات آن فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی عضو دیگری از خانواده پرچمدار خود را به نام شیائومی ۱۲ لایت به عنوان جانشین می 11 لایت 5G و 11 لایت  5G NEروانه بازار خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی با نمایشگر منحنی و زبان طراحی متفاوت از مدل های ۲۰۲۱ عرضه می شود.

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت شباهت بسیار زیادی به مدل ۱۱ لایت 5G NE خواهد داشت. به طوری که این دو گوشی به طور مشترک شامل تراشه اسنپدراگون 778G فضای ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۶ و یا ۸ گیگابایتی به همراه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل عرضه می شود. البته نرخ رفرش نمایشگر 6.55 اینچی این گوشی از 90 هرتز به 120 هرتز افزایش رسیده است. باتری آن نیز از مدل 4250 میلی آمپری در سال گذشته به 4500 میلی آمپر در شیائومی لایت 12 رسیده است.

در شیائومی ۱۲ لایت حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت که البته در مدل های قبلی در فریم گوشی قرار داشته است. از طرفی دوربین سلفی نیز از ۲۰ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است. احتمالاً شیائومی ۱۲ لایت با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال