گوشی شیائومی 12S اولترا برنده تست گیمینگ با آیفون ۱۳پرومکس شد

در حالیکه عملکرد پردازشی و گرافیکی تراشه های سری A اپل بالاتر از دیگر رقبای اندرویدی بوده است اما به نظر می رسد کوالکام نیز توانسته است تا حد زیادی خود را به این تراشه ها نزدیک کند. به طوری که در تست گیمینگ بین شیائومی 12S اولترا و آیفون ۱۳ پرومکس شاهد پیروزی شیائومی […]

در حالیکه عملکرد پردازشی و گرافیکی تراشه های سری A اپل بالاتر از دیگر رقبای اندرویدی بوده است اما به نظر می رسد کوالکام نیز توانسته است تا حد زیادی خود را به این تراشه ها نزدیک کند. به طوری که در تست گیمینگ بین شیائومی 12S اولترا و آیفون ۱۳ پرومکس شاهد پیروزی شیائومی 12S اولترا هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی گوشی جدید 12S اولترا همراه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک را حدود دو هفته پیش به طور رسمی رونمایی کرد. اکنون ویدئویی از عملکرد گرافیکی و اجرای بازی این گوشی در کانال یوتیوب Golden Reviewer قرار داده شده است.

 در این ویدیو بازی گرافیکی Genshin Impact روی پرچمدار شیائومی اجرا می شود. به طوری که این گوشی می‌تواند در این اجرا به میانگین نرخ فریم ۵۷.۷ ثانیه دست پیدا کند. همچنین دیگر مشکل افزایش دما نیز در این چیپ جدید کوالکام مشاهده نشده است. این کانال یوتیوب آزمایش های دیگری را روی شیائومی  اس۱۲ اولترا انجام داده تا بتوان آن را با دیگر گوشی های اندرویدی مقایسه کرد. در این مقایسه مشخص شد این گوشی توانسته در هنگام اجرای بازی دمای پایین تری را تجربه کند. حتی در مقایسه با آیپد ایر M1 نیز مدیریت دمای بهتری از پرچمدار شیائومی دیده شده است.

 طبق فهرست منتشر شده توسط این کانال یوتیوب آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا در تست گیمینگ در رده های پایین تری نسبت به شیائومی۱۲ اس قرار گرفتند. در این بین تنها آیپد مینی 6 است که در زمینه مدیریت دما عملکرد بهتری از خود نشان داد. به نظر می رسد کوالکام توانسته در نسل جدید چیپ پرچمدار خود در فاصله کمتری از تراشه های سری A اپل قرار بگیرد. احتمالا در نسل بعدی یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز با عملکرد بهینه تری روبرو خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال