شیائومی ۱۴ احتمالا به حافظه داخلی یک ترابایتی و دوربین قدرتمند مجهز است

یک منبع آگاه در مورد گوشی شیائومی ۱۴ گفته است این گوشی مجهز به دوربین پرقدرت و حافظه داخلی یک ترابایتی خواهد بود. این منبع آگاه پیش از این استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را در این گوشی اعلام کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات فاش شده نشان […]

یک منبع آگاه در مورد گوشی شیائومی ۱۴ گفته است این گوشی مجهز به دوربین پرقدرت و حافظه داخلی یک ترابایتی خواهد بود. این منبع آگاه پیش از این استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را در این گوشی اعلام کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات فاش شده نشان می دهد گوشی جدید شیائومی طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. بدین ترتیب از نظر ظاهری با یک گوشی شبیه به نسل قبل مواجه هستیم. اما از نظر سخت افزاری تغییراتی در آن ایجاد شده است.

کاربر Digital Chat station در ویبو که در زمینه فناوری اطلاعاتی را منتشر می کند در ارتباط با این گوشی نیز اطلاعاتی را فاش کرد. تا ه ترین اطلاعات در مورد شیائومی ۱۴ مربوط به نسخه جدید این گوشی و استفاده از سنسور بزرگتر دوربین و حافظه داخلی یک ترابایتی در آن است.

طبق این اطلاعات نسخه معمولی این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین مربعی شکل قرار دارد. در این ماژول چهار دوربین قرار خواهد گرفت. طبق اطلاعات این منبع آگاه سنسور اصلی در این ماژول ۵۰ مگاپیکسل است و یک دوربین تله فوتو با لنز استاندارد نیز در کنار آن قرار دارد. در مورد دیگر سنسورها اطلاعاتی ارائه نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال