فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی رونمایی شد

شیائومی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی به نام HyperCharge رونمایی کرد. این شارژر درحالت سیمی قادر است است تنها در ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بطور کامل شارژ کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تلاش دارد تا در زمینه فناوری‌های شارژ مربوط به گوشی‌های هوشمند پیشقدم باشد. […]

شیائومی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی به نام HyperCharge رونمایی کرد. این شارژر درحالت سیمی قادر است است تنها در ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بطور کامل شارژ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تلاش دارد تا در زمینه فناوری‌های شارژ مربوط به گوشی‌های هوشمند پیشقدم باشد. این شرکت چینی تمرکز ویژه ای روی سرعت شارژ محصولات خود داشته و فناوری شارژ سریع HyperCharge را رونمایی کرده است. پیش از این شیائومی سیستم شارژ 100 واتی را رونمایی کرد که قادر است در مدت ۱۷ دقیقه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را شارژ کند. فناوری شارژ بعدی این شرکت نیز مربوط به می ۱۰ اولترا بوده که شارژ ۱۲۰ واتی با زمان شارژ ۲۳ دقیقه را شامل می‌شد.

در تصاویر منتشر شده مربوط به فناوری HyperCharge مشاهده می کنیم که سرعت شارژ سیمی و بی سیم در این فناوری بسیار سریع بوده و گوشی های هوشمند تنها در چند دقیقه توسط این فناوری به شارژ ۱۰۰ درصد می رسند. احتمالاً این فناوری در اواخر سال میلادی یا سال آینده وارد بازار خواهد شد. شیائومی ممکن است با توجه به ریسک های احتمالی در بازار زمان بیشتری را به توسعه این فناوری اختصاص دهد.

یکی دیگر از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری های مربوط به شارژ شرکت چینی اپو است که بیش از این فناوری VOOC را در سیستم های شارژ سریع  Warp و Dash توسعه داده بود. اخیرا نیز این شرکت یک شارژ ۱۲۵ بواتی رونمایی کرد که می توانست در ۲۰ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال