رویداد دوم مهر شیائومی و معرفی گوشی می میکس آلفا

شیائومی در رویداد فردا احتمالا گوشی می میکس خود را معرفی خواهد کرد. گوشی می میکس ، ساخته جدید شیائومی با نمایشی آبشاری خواهد بود که تا پشت آن خمیده است. از دیگر مشخصات این گوشی استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ Bright HMX خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار […]

شیائومی در رویداد فردا احتمالا گوشی می میکس خود را معرفی خواهد کرد. گوشی می میکس ، ساخته جدید شیائومی با نمایشی آبشاری خواهد بود که تا پشت آن خمیده است.

از دیگر مشخصات این گوشی استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ Bright HMX خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، شیائومی در رویداد فردا از گوشی های سری می میکس خود رونمایی میکند. از جمله ویژگی خاص این گوشی ها نمایش آبشاری ان است که به ترند این روزهای بازار موبایل تبدیل شده است. شیائومی در مورد گوشی جدید خود گفته است که از 100 درصد صفحه نمایش برخوردار است. انچه که از عکس های منتشر شده می میکس الفا مشخص است ، صفحه نمایش خمیده آن است. اما با توجه به رندرهای مفهومی ، ممکن است با کمک فناوری بتوان صفحه نمایش را به دور بدنه گوشی پیچید. و چون بدنه گوشی از نوع تاشدنی نیست این طرح بنظر عملی تر از هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد خواهد بود.

در رویداد فردا شیائومی دو مدل از گوشی سری می میکس را معرفی خواهد کرد. گوشی پرچم‌دار می ۹ پرو با صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نیز ممکن است فردا معرفی شود. همچنین شایعاتی مبنی بر معرفی می تی‌وی پرو و رابط کاربی MIUI 11 در رویداد فردای شیائومی نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال