رتبه پرفروش ترین برند گوشی های 5G اندرویدی به شیائومی رسید

شیائومی توانست در فصل دوم ۲۰۲۱ به پرفروش ترین برند گوشی های 5G اندرویدی در جهان تبدیل شود. اکنون شیائومی با پشت سر گذاشتن سامسونگ بیشترین فروش گوشی های 5G اندرویدی را انجام داده است. به نظر می رسد این شرکت چینی در جایگاه درخشانی قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

شیائومی توانست در فصل دوم ۲۰۲۱ به پرفروش ترین برند گوشی های 5G اندرویدی در جهان تبدیل شود. اکنون شیائومی با پشت سر گذاشتن سامسونگ بیشترین فروش گوشی های 5G اندرویدی را انجام داده است. به نظر می رسد این شرکت چینی در جایگاه درخشانی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اخبار منتشر شده در وبسایت استراتژی آنالیتیکس، شیائومی توانست در رده بندی فروش گوشی های 5G ۲۵.۷ درصد بالاتر از دیگر برندها قرار بگیرد. در سه ماه دوم ۲۰۲۱ تعداد گوشی های 5G اندرویدی به فروش رفته توسط شیائومی ۲۴.۳ میلیون دستگاه از ۹۵ میلیون دستگاه به فروش رفته بوده است.

شیائومی سال ۲۰۱۹ تا سه ماهه دوم ۲۰۲۱ حدود ۷0.۴ میلیون گوشی  5Gفروخته در حالی که این رقم برای سامسونگ در همین مدت ۷۶.۵ میلیون گوشی بوده است. البته در این بازه زمانی بیشترین فروش مربوط به هواوی بوده که ۹۵.2 میلیون گوشی محسوب می‌شود. اما این شرکت پس از تحریم های آمریکا در فصل دوم 20۲۱ نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و به رده های پایین تر سقوط کرد.

بیشترین رشد سالانه در فصل دوم 20۲۱ مربوط به لنوو و موتورولا بوده که با فروش ۱.۸ میلیون گوشی حدود ۳.۴۸ درصد رشد داشتند. همچنین ریلمی ۱.۷۳ درصد رشد داشته که در این جدول در رده دوم قرار میگیرد.

به طور کلی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ شیائومی با فروش ۲۴.۳ میلیون گوشی توانست در رده نخست قرار بگیرد و ویوو نیز با ۱۷ و نیم میلیون گوشی به فروش رفته در جایگاه دوم قرار گرفت. اوپو و سامسونگ نیز در رده های بعدی قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال