دستگاه تصفیه هوای ارزان قیمت شیائومی با قابلیت حذف ویروس ها معرفی شد

شیائومی از دستگاه جدید تصفیه هوای خود به نام MIJIA Purifier 4 Pro رونمایی کرد. مزیت اصلی این دستگاه علاوه بر عملیات ضد باکتری و ضد ویروسی در هوای خانه قیمت ارزان آن است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی MIJIA Purifier 4 Pro از ۹ سپتامبر به […]

شیائومی از دستگاه جدید تصفیه هوای خود به نام MIJIA Purifier 4 Pro رونمایی کرد. مزیت اصلی این دستگاه علاوه بر عملیات ضد باکتری و ضد ویروسی در هوای خانه قیمت ارزان آن است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی MIJIA Purifier 4 Pro از ۹ سپتامبر به بازار عرضه شد و می تواند به طور کارآمد آلدهیدها، باکتری ها و ویروس ها را از محیط خانه حذف کند. علاوه بر آن این دستگاه عملکرد خوشبو کنندگی نیز انجام می دهد.

هدف از طراحی دستگاه MIJIA Purifier 4 Pro پاکسازی هوای اتاق نوزادان و کودکان است. دستگاه شیائومی MIJIA Purifier 4 Pro با طراحی هوایی محیطی ۳۶۰ درجه قادر است در یک دقیقه حدود ۸۳۳۰ لیتر معادل ۱۰ متر مربع هوا را پاکسازی کند.

شیائومی در قسمت فیلتر از ساختار لمینت پنج لایه قدرتمند با سطح وسیع کاغذ استفاده کرده است. همچنین با توجه به مدل قبلی افزایش سطح باز شده کاغذ فیلتر این دستگاه ۴۰۰۰ سانتی متر است. فیلتر این دستگاه با قدرت بسیار می تواند گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، ذرات بسیار کوچک و حتی بو های عجیب را به طور کامل جذب کند. در قسمت حذف آلدهید نیز ظرفیت فیلتر آن ۱۸۵ درصد افزایش پیدا کرده است. بدین ترتیب با کمک حذف فرمالدهید و حذف تولوئن به مقدار بیش از ۹۶ درصد در یک ساعت امکان پخش گازهای سمی نامرئی در خانه وجود نخواهد داشت.

علاوه بر آن پوشش دوگانه ضد باکتری و ضد ویروس این دستگاه تصفیه هوا می‌تواند از عوامل ویروس بیماری زای هوایی را تا ۹۹ درصد از بین ببرد. همچنین قادر خواهد بود باکتریها و ویروسها را نیز غیر فعال کند. تصفیه هوای جدید شیائومی با صدای کمتر و کارکرد بالاتر می‌تواند در تمام شبانه روز روشن باشد و هیچ مشکلی از نظر صدا ایجاد نکند. یک صفحه نمایش LED کوچک بر روی این دستگاه قرار دارد که می تواند داده های لحظه‌ای محیط را بر روی آن به صورت خوانا مشاهده کرد .همچنین وضعیت هوا و فیلتر و صفحه مشکی مشبک نیز توسط یک چراغ کوچک نمایش داده می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال