شیائومی Civi با طراحی چشمگیر ۵ مهرماه عرضه می‌شود

طی تصاویری که شیائومی از گوشی جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده مشخص است که این گوشی جدید در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی خواهد شد. از شعاری که شیائومی برای این رویداد در نظر گرفته می توان به طراحی چشم گیر این گوشی پی برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

طی تصاویری که شیائومی از گوشی جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده مشخص است که این گوشی جدید در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی خواهد شد. از شعاری که شیائومی برای این رویداد در نظر گرفته می توان به طراحی چشم گیر این گوشی پی برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پوستر منتشر شده توسط شیائومی تصویر یک جعبه وجود دارد که مربوط به گوشی هوشمند Civi است. البته پیش از این از عرضه گوشی جدید سی سی ۱۱ در چین خبرهایی منتشر شده بود. اما به نظر می رسد به جای این گوشی از سری جدید Civi رونمایی می شود.

 طبق اطلاعات قبلی این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی و تراشه اسنپدراگون 778G در کنار ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم مجهز است. همچنین باتری این گوشی ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت و شارژ ۳۳ واتی برای آن درنظر گرفته شده است. طبق اطلاعاتی که پیش از این شیائومی در سایت TENAA چین ثبت کرده بود. احتمالاً این گوشی نسخه چینی شیائومی ۱۱ لایت NE 5G است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو در پنل پشتی قرار داده شده است. دوربین سلفی نیز در حفره بالای نمایشگر و ۲۰ مگاپیکسل است. هرچند اطلاعات مربوط به این گوشی هنوز تایید نشده و امکان دارد گوشی Civi به دستگاه دیگری مرتبط باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال