شیائومی CIVI2 با مشخصات جدید و طرحی شبیه به آیفون رونمایی شد

شیائومی بالاخره از گوشی جدید CIVI2 رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسل قبل خود از طراحی و مشخصات فنی متفاوتی برخوردار است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شیائومی CIVI2 نخستین گوشی اندرویدی محسوب می شود که در بالای نمایشگر دارای حفره کپسولی شکل است که درون سلفی در آن جای […]

شیائومی بالاخره از گوشی جدید CIVI2 رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسل قبل خود از طراحی و مشخصات فنی متفاوتی برخوردار است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شیائومی CIVI2 نخستین گوشی اندرویدی محسوب می شود که در بالای نمایشگر دارای حفره کپسولی شکل است که درون سلفی در آن جای دارد. به همین دلیل ظاهر این گوشی شباهت زیادی به گوشی آیفون ۱۴ دارد.

ظاهر این گوشی شباهت زیادی به شیائومی ۱۲ و ردمی K50 دارد بطوری که در پنل پشتی نیز ماژول دوربین بصورت مستطیل شکل دیده می شود. اما طراحی نمایشگر آن به دلیل وجود روزنه کپسولی شکل منحصر بفرد است. در این روزنه دوربین سلفی در مرکز و بالی نمایشگر قرار دارد. شیائومی CIVI2 همانند مدل های قبلی دارای وزن کم و بسیار نازک است.

گوشی جدید شیائومی داری نمایشگر ۶.۵۵ اینچی بهمراه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. حداکثر روشنایی نمایشگر آن ۸۰۰ نیا و نمونه برداری لمسی آن دارای نرم ۲۴۰ هرتز است. پردازنده آن اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است که با سیستم خنک کنندگی مایع VC ضد زنگ عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال