ادعای شیائومی در مورد پشت سر گذاشتن اپل در بازار گوشی های اروپا

شیائومی مدعی است توانسته در بازار اروپا بعد از پشت سر گذاشتن اپل به جایگاه دومین برند برتر تولید کننده گوشی در جهان تبدیل شده است. البته این شرکت هنوز در بازارهای دیگر در جایگاه پایین تری نسبت به اپل قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در جدیدترین ادعای خود […]

شیائومی مدعی است توانسته در بازار اروپا بعد از پشت سر گذاشتن اپل به جایگاه دومین برند برتر تولید کننده گوشی در جهان تبدیل شده است. البته این شرکت هنوز در بازارهای دیگر در جایگاه پایین تری نسبت به اپل قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در جدیدترین ادعای خود می گوید توانسته در بازار اروپا توانسته حدود ۲۱.۷ درصد از کل گوشی های عرضه شده را به خود اختصاص دهد. این شرکت پس از اعلام گزارش مالی سه ماهه دوم سال میلادی خود مدعی شد توانست پس از سامسونگ به دومین برند تولید کننده گوشی هوشمند تبدیل شود. این شرکت چینی علاوه بر بازار موبایل تقریباً در تمامی بازارهای مربوط به وسایل الکترونیکی مانند تبلت، لپ تاپ، هدفون، وسایل خانگی، کفش و لوازم جانبی و غیره نیز حضور دارد.

بیانیه مطبوعاتی اخیر شیائومی به وضعیت نابسامان بازار موبایل در جهان اشاره می کند در حالی که این شرکت همچنان به دنبال ثبات جایگاه خود در بازار جهانی است و توانسته سهم خود را در این بازار افزایش دهد. طبق اعلام شیائومی این شرکت در ۵۵ بازار دیگر در سطحی پایین تر از اپل قرار دارد اما اکنون در بین سه برند برتر تولید کننده گوشی هوشمند قرار گرفته است.

این در حالی است که شرکت کانالیس آمار مربوط به فروش گوشی های هوشمند در جهان را منتشر کرده است و شیائومی پس از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم قرار دارد. البته تمامی رتبه بندی های مربوط به این بازار با توجه به تعداد گوشی های عرضه شده انجام گرفته است. همچنین شیائومی مدعی است در بازه زمانی سه ماهه دوم سهم بازار خود در خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین، جنوب شرقی آسیا و آفریقا را نیز افزایش داده است. به طوری که فروش محصولات در ای بازار ها حدود ۴۸.۴ درصد است. شیائومی اکنون با کاهش وابستگی خود به بازار چین حدود نیمی از درآمد خود را مدیون بازارهای بین المللی است. به طوری که در این بازه زمانی ۴.۹۵ میلیارد دلار درآمد از این بازار ها کسب کرده است. به گفته مجله فورچون این شرکت برای چهارمین سال متوالی در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا قرار گرفته است. البته رتبه این شرکت جایگاه ۲۶۶ ام است که نسبت به سال گذشته ۷۲ درجه ارتقا پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال