ادعای شیائومی در مورد حفظ جایگاه نخست بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تا سال 2024

شیائومی مدعی شده است این شرکت تا سال ۲۰۲۴ همچنان پیشتاز عرضه گوشی‌های موبایل خواهد بود و حتی می تواند با حذف سامسونگ و اپل جایگاه نخست را برای همیشه به دست آورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شیائومی قصد دارد طی سالهای آینده در رده نخست شرکت های تولید کننده گوشی موبایل قرار […]

شیائومی مدعی شده است این شرکت تا سال ۲۰۲۴ همچنان پیشتاز عرضه گوشی‌های موبایل خواهد بود و حتی می تواند با حذف سامسونگ و اپل جایگاه نخست را برای همیشه به دست آورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شیائومی قصد دارد طی سالهای آینده در رده نخست شرکت های تولید کننده گوشی موبایل قرار بگیرد. چندی است سامسونگ رقابت با شرکت های چینی گوشی‌های هوشمند را آغاز کرد است. یکی از آنها پس از هواوی برند چینی شیائومی است که رقابت تنگاتنگی را با سامسونگ دارد. به طوری که گوشی شیائومی از برنامه‌های خود برای حذف سامسونگ در آینده پرده برداشته است.

 به گزارش سم موبایل شیائومی برنامه ریزی های جدیدی را برای حذف سامسونگ و اپل تا سه سال آینده انجام داده است. هنوز این شرکت چینی از گوشی های هوشمند نسل بعدی خود چیزی منتشر نکرده است. اما طبق مصاحبه اخیر نایب‌رئیس شیائومی این شرکت استراتژی های جدیدی را برای تسلط بر بازار موبایل و فروشگاه های خرده فروشی دنبال خواهد کرد. در اوایل سال میلادی جاری نیز این شرکت توانسته بود از سامسونگ و اپل پیشی بگیرد. البته حذف هواوی نیز در رسیدن به این جایگاه موثر بوده است. شیائومی تنها توانست به مدت یک ماه به جایگاه نخست برسد و بار دیگر سامسونگ پیشتاز فروش موبایل شد.

 برنامه هواوی تا سال ۲۰۲۴ ایجاد شبکه ای از ۳۰ هزار فروشگاه غیرعامل برای رسیدن به جایگاه نخست برای همیشه خواهد بود. از طرفی تمرکز اصلی سامسونگ روی تولید صفحه نمایش تاشو خواهد بود تا در آینده بتواند گوشی تاشو بیشتری تولید کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال