پهباد شیائومی 4 خرداد رونمایی می‌شود

درنهایت شایعات مربوط به ورود شیائومی به عرصه‌ی پهبادها به حقیقت پیوستند و این شرکت به صورت رسمی قصد دارد اولین پهباد خود را معرفی کند. شرکت شیائومی در روز چهارشنبه همین هفته مراسمی را برگزار خواهد کرد که در آن باید شاهد معرفی اولین پهباد این شرکت که احتمالا همانند دیگر محصولات شیائومی با […]

درنهایت شایعات مربوط به ورود شیائومی به عرصه‌ی پهبادها به حقیقت پیوستند و این شرکت به صورت رسمی قصد دارد اولین پهباد خود را معرفی کند. شرکت شیائومی در روز چهارشنبه همین هفته مراسمی را برگزار خواهد کرد که در آن باید شاهد معرفی اولین پهباد این شرکت که احتمالا همانند دیگر محصولات شیائومی با عبارت Mi شروع خواهد شد باشیم.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، دعوت‌نامه‌ی شیائومی برای رسانه‌های مختلف بوده که در آن تاحدودی می‌توان به طراحی این پهباد پی‌برد. احتمالا این محصول برخلاف دیگر محصولات این شرکت چینی، ارزان‌قیمت نخواهد بود و ممکن است با قیمت بالایی از سوی این شرکت مواجه باشیم. شایعات مختلف حاکی از این بوده‌اند که قیمت این پهباد حدودا 610 دلار خواهد بود.

احتمالا پهباد شرکت شیائومی از دستبند سلامتی این شرکت موسوم به Mi Band برای کنترل از راه دور پشتیبانی خواهد کرد و علاوه‌براین، برنامه‌ای مخصوص برای گوشی‌های‌هوشمند هم عرضه خواهد شد. پهبادی که قرار است روز چهارشنبه توسط این شرکت چینی معرفی شود از دوربینی با قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 4K و 30 فریم در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال