شیائومی 50 درصد از درآمد خود را در کشورهایی غیر از چین کسب کرد

شب گدشته در مراسم رونمایی از مدل های جدید گوشی شیائومی آمارهای در خور توجهی از این شرکت به اطلاع کاربران رسید. نیمی از این آمار به فروش شیائومی در خارج از مرزهای چین تعلق داشت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در مراسم رونمایی از شیائومی می 10، مدیر بخش کسب و کار آمارهایی […]

شب گدشته در مراسم رونمایی از مدل های جدید گوشی شیائومی آمارهای در خور توجهی از این شرکت به اطلاع کاربران رسید. نیمی از این آمار به فروش شیائومی در خارج از مرزهای چین تعلق داشت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در مراسم رونمایی از شیائومی می 10، مدیر بخش کسب و کار آمارهایی از میزان درآمد و فروش این شرکت ارائه کرد که نشان دهنده موفقیت این شرکت در میان رقیب های های خارجی بوده است. شیائومی توانسته در این 6 سالی که در بازارهای بین المللی حضور داشته و رقابت با شرکت های بزرگ فناوری کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

کسب نیمی از درآمد این شرکت در خارج از مرزهای چین نشان دهنده موفقیت این شرکت چینی در بازارهای بین المللی است. این شرکت تاکنون در 90 بازار بین المللی فناوری حضور داشته و اکنون در میان 5 شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند، گجت های هوشمند و لوازم جانبی موبایل قرار دارد.

کل درآمد شیائومی در سه ماهه های اول تا سوم 2019 به 10 میلیارد دلار رسیده است و نیمی از این درآمد از کشورهای غیرچینی کسب شده است. انتظارمیرود کل درآمد این شرکت برای سال 2019 از این رقم عبور کند. شیائومی در مراسم شب گذشته علاوه بر معرفی گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی خود از تلاش این شرکت برای کمک به کشورهای در حال مبارزه با کرونا و اهدای بیش از یک میلیون ماسک خبر داد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال