پرچمدار اقتصادی شیائومی؛ گوشی می 10 لایت بهمراه فناوری 5G

شیائومی به تازگی از گوشی جدید خود می 10 پرو رونمایی کرده است. نکته مهم در این مراسم معرفی می 10 لایت بهمراه فناوری 5G و قیمت رقابتی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی طی مراسمی از سه گوشی جدید خود از خانواده می 10 و می 10  پرو و لایت […]

شیائومی به تازگی از گوشی جدید خود می 10 پرو رونمایی کرده است. نکته مهم در این مراسم معرفی می 10 لایت بهمراه فناوری 5G و قیمت رقابتی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی طی مراسمی از سه گوشی جدید خود از خانواده می 10 و می 10  پرو و لایت رونمایی کرده است. پرچمدار شیائومی در ماه گذشته در چین رونمایی شده و اکنون در کل دنیا قیمت گذاری شده است و از 10 روز دیگر وارد بازار اروپا خواهد شد.

مهمترین رویداد این مراسم رونمایی از می 10 لایت با قیمت رقابتی است که از فناوری 5G نیز بهره مند است. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G استفاده کرده و نمایشگر 6.57 اینچی آن از نوع AMOLED است. این پردازنده دارای فناوری ساخت 7 نانومتری در ساخت تراشه است. دوربین اصلی این گوشی 68 مگاپیکسل و دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت یکپارچه ویژگی منحصربفرد دیگر این گوشی محسوب می شود.

می 10 لایت با دو نوع حافظه 64 و 128 گیگابایتی تولید شده است. باتری 4160 میلی آمپری این گوشی از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. در گوشی می 10 لایت از سیستم خنک کننده مایع برای عمکرد بهینه پردازنده استفاده شده است. این گوشی تنها 799 یورو قیمت گذاری شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال