شیائومی از آغاز رقابت خود با اپل در بازار گوشی های پریمیوم خبر داد

بنیانگذار شیاِومی اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده همچنان به رقابت خود با اپل در بازار گوشی های پریمیوم ادامه دهد. البته اکنون این بازار برای مدت هاست که در دست اپل قرار دارد. حتی سامسونگ نیز فرسنگها با این رقیب قدیمی خود فاصله دارد. لی جون به عنوان بنیانگذار شیائومی در مصاحبه […]

بنیانگذار شیاِومی اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده همچنان به رقابت خود با اپل در بازار گوشی های پریمیوم ادامه دهد. البته اکنون این بازار برای مدت هاست که در دست اپل قرار دارد. حتی سامسونگ نیز فرسنگها با این رقیب قدیمی خود فاصله دارد. لی جون به عنوان بنیانگذار شیائومی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد قصد دارد در خلا هواوی رقابت مرگ و زندگی با اپل را در بازار گوشی های پریمیوم آغاز کند. پیش از این هواوی به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار شناخته می‌شد. اما پس از تحریم های ایالات متحده این تولیدکننده گوشی های چینی به رتبه نهم برندهای جهانی سقوط کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لی در اظهارات اخیر خود گفته است ما قصد داریم رقابتی را با اپل در معیارهای محصول و تجربه آغاز کنیم. به طوری که طی برنامه ریزی های سه سال آینده شیائومی به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های پریمیوم چین تبدیل خواهد شد. وی رقابت شیائومی و اپل در گوشی‌های هوشمند رده بالا را رقابت مرگ و زندگی خوانده و البته گفته است شیائومی قصد دارد در این رقابت پیروز شود. این در حالی است که اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ توانسته برای اولین بار در 6 سال گذشته برترین برند گوشی هوشمند در چین شناخته شود.

البته شیائومی نیز در سال های اخیر با رشد خارق العاده خود توانسته در بین بزرگان دنیای فناوری قرار بگیرد. به طوری که هم اکنون در بخش‌های مختلفی مانند لوازم خانگی، پوشیدنی ها و رباتیک فعالیت گسترده ای دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال